mua ärsyttäää mun mies ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Mä haluan vauvan, mies ei halua.

Meillä on 2 lasta tyttö 9v ja poika 1v. Mulla oli vaikeuksia tulla raskaaksi yritettiin toista lasta. Monen vuoden päästä tärppäs ja tulin raskaaksi. Koko raskaus ajan puhuttiin et 3 lasta aletaan yrittiin viimeistään sitte ku poika täyttää 1v. No, nyt poitsu on vuoden ja nyt äijä ei enää haluakkaa prkl

tekosyitä vaan miksei halua.. ei oo aikaa ja rahaa. Ja nyt ku on jo moelmpia nii ei enää tarvikkaa lapsia.. Sen verran oon saanu siitä irti et jos olis tullu toinen tyttö niin sitte haluis yrittää 3 lasta et jos tuliski poika mut nytku tuliki poika ja tyttö on ennestäään nii ei tarvikkaa.. Meille on ollu selvää et molemmat haluais 3 lasta mut ei niin ei.. siis en millää oo saanu käännettyä sen päätä..

Mitä mä teen? vai teenkö mitää

no hankkiuupa sitten salaa raskaaksi.. not.

Jos mies ei taho, ei tahdo. Pettymys voi olla sulla kova mutta mies on voinut huomata että miten helppoa on kun kuopuksennekin jo 1v jne.

ruikuta vaikka kakspussalla, niin kyllä se mies siitä heltyy.
tuskin täällä kukaan mitään neuvoa antaa jota et itse osaa myös ajatella. puhu vaikka sen miehesi kanssa asiasta.

Jos toinen haluaa lapsia enemmän kuin toinen, kannattaa harkita kumppanin vaihtoa. Katumus on suunnaton viisikymppisenä jos lapset on jäänyt tekemättä jonkun toisen mielipiteen takia.

[QUOTE="piki";24008319]ruikuta vaikka kakspussalla, niin kyllä se mies siitä heltyy.
tuskin täällä kukaan mitään neuvoa antaa jota et itse osaa myös ajatella. puhu vaikka sen miehesi kanssa asiasta.[/QUOTE]

Enhän mä ookkaa muuta tehny ku puhunu.. Jotenki on vaikee ajattella et se oli nyt siinä..koko ajan oon ajatellut et vielä tulee yks lapsi.. Ja kuule se helpottaa ku jonnekki saa purata pahan olonsa ja se on nyt tää 2+ palsta...

Tilapäisesti pahasta olosta voi päästä purkamalla itseään, mutta jos syy ei poistu, paha olo palaa aina vain uudestaan ja uudestaan ja lopulta mitään ei ole tehtävissä.

No varmaan sun vaihtoehdot on joko a) sopeutua ajatukseen siitä, että teille ei enempää lapsia tule tai b) alkaa miettiä äijän vaihtoa (mikä olisi mielestäni aivan käsittämättömän itsekästä nykyisiä lapsianne kohtaan). Suosittelen siis, että hyväksyt miehen mielipiteen etkä yritä sitä muuttaa. Voihan se miehen mieli joskus muuttua, mutta ei sinun kannata sitä väen vängällä ruveta kääntämään ja jankkaamaan.

Eiköhän miehelläsikin ole oikeus mielipiteeseen. Mitä sun pitäis tehdä? Ei mitään.

Tottakai saa olla mielipiteitä ja hyvä että on mutta se et ollaa aina puhuttu ja haluttu molemmat se 3 lasta niin nyt ei sitte haluakkaa ku on jo molempia sukupuolia musta se on väärin.. ja meidä suhde on hyvä ollaan oltu yli 11v yhes niin en halua rikkoa meidän perhettä ja ajatellakkaa uutta miestä jne yäk Siks se tuntuuki niin pahalta ku ei voi asialle mitää...

[QUOTE="apap";24008386]Tottakai saa olla mielipiteitä ja hyvä että on mutta se et ollaa aina puhuttu ja haluttu molemmat se 3 lasta niin nyt ei sitte haluakkaa ku on jo molempia sukupuolia musta se on väärin.. ja meidä suhde on hyvä ollaan oltu yli 11v yhes niin en halua rikkoa meidän perhettä ja ajatellakkaa uutta miestä jne yäk Siks se tuntuuki niin pahalta ku ei voi asialle mitää...[/QUOTE]

Ymmärrän.. Älä kuitenkaan painosta miestäsi. Ehkä sen mieli muuttuu jossain vaiheessa.. Miksi juuri kolme lasta, miksi ei 2 riitä? Tsemppiä :hug:

oletko perustellut miehellesi miksi haluaisit vielä yhden lapsen, entä kertonut kuinka tärkeä asia se sinulle olisi? laita vaikka hyvä illallinen teille kahdelle ja ota asia rauhallisesti ja syyttelemättä esille. mieti etukäteen mitä haluat hänelle sanoa.

Yhteistyössä