* mua ärsyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mies on sitä mieltä että meidän 1,5v paras paikka on tarhassa. että vaikka rahaa on ja ei puutetta mistään, mun pitäs mennä nyt opiskelemaan (oon puhunu että haluaisin opiskella sairaanhoitajaks) tai johonki töihin, koska taaperon on paras tarhassa.
VAIKKA mä teen lapsen kanssa päivisin kaikkea. ulkoilen, kyläilen, lapsella on 2 suht samanikäistä kaveria keitä käydään tapaamassa, eli näkee kyllä lapsiakin. ymmärtäisin jos makaisin vain päivät pitkät kotona, muttaku en.

Mulla on nyt suunnitelmissa että lähtisin vuoden päästä opiskelemaan.
Musta tuntuu että tyttö on niin pieni kuitenkin vielä... 1,5v on niin eri asia mun mielestä kuitenki ku 2,5v.

Mä en tajua mistä toi ukko on saanu ton päähänsä. En mä ajattele mitään pahaa äideistä jotka joutuu laittaa pienenä tarhaan, mutta ku mä voisin ihan hyvin vielä olla lapsen kanssa kotona!
Miks toi tyrkyttää tota tarhaa kokoajan. Kamala riita tuli taas.
Meiän tyttö on nyt niin ihanassa vaiheessa, puhetta alkaa tulemaan jne jne, haluan olla kotona näkemässä sen kaiken.
en vaan jaksa tapella enää tästä asiasta, pitäskö vaan luovuttaa ja lähteä sit johonki töihin/opiskelemaan :<

onpas kurjaa jos sitä mieltä on. Sun pitää tehdä niinkuin itse haluat. Ja älä itsees ota sitä. Tuskin miehes sun äitiyttä siinä avostelee. Jotkut miehet vaan on niin "järkeviä" että heillä tarvii olla joku järkevä suunnitelma eteenpäin. Sun pitää rauhallisesti ilmoittaa että haluat olla vielä kotona. Ei tuommoisesta asiasta ruveta tappeleen kun on kyse teidän yhteisestä lapsesta. Meillä taas mahoton mies kun ei päästäisi töihin vaikka kuopus 3v. Kyllä lapselle parasta olla kotona. Alle 3v jatkuva ero vanhemmista on aina pieni shokki.

Yhteistyössä