Mua ärsyttää mun kaveri!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hahhah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hahhah

Vieras
Kun se esittää niin vaatimatonta, muka ekologiset arvot omaavaa. Ja selittää aina siihen tyyliin, että heillä on ihan tavalliset ongelmat, tiukkaa rahasta jne.
Kuitenkin heil on oma talo, mökki, vene, 2 autoa, mönkijä jne.
Eli ei varmaan mitään tiukkaa ole, miks pitää esittää sellasta että muka tietää millasta on elää ja miettiä tavallisia murheita, kun ei niitä ole. Ärsyttää sellane vaatimattoman esitys.

Meillä on oma rivaripätkä, mökki, 2 autoa, (mökki)vene, mönkijä ja silti meillä on välillä tiukkaa rahasta, on kuukausia kun tulee paljon laskuja ja muuta ylimääräistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuolla tavaramäärällä voi hyvinkin olla tiukkaa rahasta. Velkoja sinne ja tänne, ehkä? Mut ei toi mitenkään ekologiselta kuulosta...

Ei niillä mitään velkaa ole. Se ärsyttääkin, kun mukamas tietää taloudellisistakin ongelmsita mutta kuitenkin antaa ymmärtää ettei halua velaksi mitään.

Kyllä hyvinki voi olla tiukkaa vaikka materiaa ois paljonki. Ovat varmaan aina hankkineet ku on ollu vähän ylimäärästä.
Mutta ekologisuudesta en minäkään puhuis, ellei sitten ole vähintään käytettynä ostaneet noita kamoja. :D

Alkuperäinen kirjoittaja lauantaipussi:
Kyllä hyvinki voi olla tiukkaa vaikka materiaa ois paljonki. Ovat varmaan aina hankkineet ku on ollu vähän ylimäärästä.
Mutta ekologisuudesta en minäkään puhuis, ellei sitten ole vähintään käytettynä ostaneet noita kamoja. :D

Nii mut ne kierrättää, ostaa vaan kirppikseltä tai luomuna ja kasvattaa itse vaikka mitä. Mut sekin on sellasta esittämistä musta. Ei se lähde ikinä shoppailee, kun ei kuulemma kiinnosta. Haluis varmaan jonku pyhimysmerkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuolla tavaramäärällä voi hyvinkin olla tiukkaa rahasta. Velkoja sinne ja tänne, ehkä? Mut ei toi mitenkään ekologiselta kuulosta...

Ei niillä mitään velkaa ole. Se ärsyttääkin, kun mukamas tietää taloudellisistakin ongelmsita mutta kuitenkin antaa ymmärtää ettei halua velaksi mitään.

Kaikki kuitenkin ostettu velas vaan sanovat ettei oo velkaa.Niin kuin meidän entinen naapuri puhu ettei oo velkaa pankki lunasti kaikki pois muuttivat vuokralle että sillain

Nii mut ne kierrättää, ostaa vaan kirppikseltä tai luomuna ja kasvattaa itse vaikka mitä. Mut sekin on sellasta esittämistä musta. Ei se lähde ikinä shoppailee, kun ei kuulemma kiinnosta. Haluis varmaan jonku pyhimysmerkin.

Taidat olla provo. Et voi olla oikeasti noin outo.

Alkuperäinen kirjoittaja epeli:
no johan on.että kehtaakin kierrättää ja syödä luomua!!!vähänkö on ärsyttävä tosiaan.;)

No ei se, vaan se sen asenne. Kun on niin mukamas ymmärtäväinen ja hyvä aina.
JA onko se sulta jotenkin pois?
Ihmettelen millasia ihmisiä on ne jotka kavereitaan täällä mollaavat (eivät ainakaan kunnon kavereita itse)

paljon omaisuutta, paljon menoja.

meillä on kaikki mainitsemasi asiat ja kyllä, meillä on tiukkaa välillä. juuri maksettiin 1500 eurolla vakuutuksia. venetäkin pitäisi korjata, se tekee monta sataa euroa. mökille tarttis uudet jätevesi systeemit jne jne...

sä kuulostat vaan kadelle. :D ystäväsi vaikuttaa kertomasi perusteella hyvinkin kivalle tyypille.

Ookko nää ap vähän kade? Kyllä meilläkin kasvaa vaikka mitä omassa pihassa, eikä ne siellä ole esittämistä varten, vaan minusta on kiva saada oman pihan satoa ja on taatusti luomua ja mukuloista on kiva nähdä miten kasvit kasvaa ja miten niistä saa ruokaa.
Ja muutenkin ollaan melko ekologisia, on talo ja vehkeet. Ja tekee välillä tosi tiukkaa rahasta. Kun ne ne tulot, vaan ne menot;) Eiköhän jokainen tee elämänsä mieluisaksi ihan itseään varten, eikä esittämistä ja sädekehää kiillotamista varten..

:laugh:

Pikkuiset taidat olla kateellinen ja katkera... Mihin ystäväsi tarvitsee sinunkaltaistasi kaveria?

Yhteistyössä