mua ärsyttää katsella seuraavia asioita:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhja

Vieras
-ihmiset jotka eivät osaa syödä kunnolla, ruoka valuu pitkin poskia
-kun ihmisten pyllyvako näkyy istuessa
-ihmiset jotka ei meikkaa/laita hiuksiaan ja näyttää siis ihan kauheilta
-ihmiset jotka käyttää leggareita
-ihmiset jotka paljastaa kaulansa, jostain syystä kaula ällöttää mua, samoin kuin ihmisten korvat
-ihmiset jolla on keltaisia vaatteita
-ihmiset joilla on lapsia

Siis eihän näitä ole kielletty missään, mutta MINUA ei huvita katsella näitä asioita kun olen esimerkiksi syömässä.

Menkää siis pliis vessaan syömään koska mua ei nappaa katsella noita asioita. Kiitos. Ihan sama mitä sen paikan omistaja päättää, mun mielipide ratkaisee.

[QUOTE="Kirahvi";29542027]Kuinka itse peität kaulasi?[/QUOTE]

Kiedon pitkät hiukseni sen peitoksi, tietenkin. Vaatteet, isot korut, rasvakerros jotain huonosti imeytyvää rasvaa, muotoiltu pahvilaatikko, nukkuva kissakin käy. Hätätilanteessa käytän ihan käsiä.

Eikö helpointa olisi, että SINÄ menisit sinne vessaan syömään? Kuvailemiasi ihmisiä on niin paljon ettei kaikki millään mahtuisi sinne vessaan ruokailemaan...

Kyllä normaalivessaan mahtuu aika monta. Loput voi sitten syödä kotona tai jossain muualla piilossa. Tai kenties opetella peittämään nuo asiat TODELLA hyvin, kuten vaikka jollain vaatteella tai muilla jotka mainitsin aikaisemmin.

[QUOTE="aloittaja";29542083]Kiedon pitkät hiukseni sen peitoksi, tietenkin. Vaatteet, isot korut, rasvakerros jotain huonosti imeytyvää rasvaa, muotoiltu pahvilaatikko, nukkuva kissakin käy. Hätätilanteessa käytän ihan käsiä.[/QUOTE]

Miten muotoilet pahvilaatikon, onko vinkkejä? Minkä kokoinen pahvilaatikon täytyy olla?
Onko nukkuvaa kissaa vaikea pitää aloillaan, vai pysyykö kaulassa ihan omin toimin?

Miten muotoilet pahvilaatikon, onko vinkkejä? Minkä kokoinen pahvilaatikon täytyy olla?
Onko nukkuvaa kissaa vaikea pitää aloillaan, vai pysyykö kaulassa ihan omin toimin?

1. laita pahvilaatikko ja litra vettä kuppiin
2. keitä kunnes pahvilaatikko on pehmeää - kokeile haarukalla
3. levitä jäähtynyt pahvilaatikkoseos kaulalle
4. mene pakastimeeen ja odota että seos jäähtyy.

Huom! pahvilaatikkoseos sulaa uudelleen noin 2 päivän kuluttua jolloin on aloitettava taas kohdasta 1.

muhun ei pätenyt pyllyvakojuttu ja se että mulla ois lapsia (vielä).

mulla on kirkuvan keltainen t-paita, ja se on ihana tän pallomahan kanssa. ruokaa ja juomaa voi löytyä masun päältä. t-paitaa pidettäessä sekä korvat että kaula näkyy. voin olla laittamatta hiuksia ja meikkaamatta. omistan mamaleggarit :cool:

Yhteistyössä