S
surullinen äiti
Vieras
Tää huippusuhdanne! Me asutaan vuokralla kerrostalossa. Mä en ole materialisti ollenkaan, en kauhiasti välitä merkkituotteista. Noh, Mun äiti ja sisko ovat melkoisia materialisteja, ja kaiken lakanoista astioihin, vaatteista ja huonekaluista lukumattakaan pitää olla merkkituotetta tai muuten se on arvotonta. Meidän lapsi sai siis lahjaksi heiltä Marimekon puseron, Marimekon yöpuvun, Dubloja, Brion junaradan ym. Mun lahjani heidän lapsilleen olivat ihan tavallisia leluja vain. En edes merkkiä katsonut, pohdin vain mistä ne lapset pitäis.
Mutta mulle tuli sellainen olo, et olenko mää vähäpätöinen ihminen. Miksi mä en juokse tavaran ja rahan ja laadun perässä? Tää huippusuhdanne tuntuu vaan niin oudolta, tuntuu ettei ihmisille riitä mikään. Ruokaakaan ei saisi ostaa enää läpipainopakkauksissa tai sekin on arvotonta, vain lihatiskiltä ostettu kelpaa. Huoh!
Mutta mulle tuli sellainen olo, et olenko mää vähäpätöinen ihminen. Miksi mä en juokse tavaran ja rahan ja laadun perässä? Tää huippusuhdanne tuntuu vaan niin oudolta, tuntuu ettei ihmisille riitä mikään. Ruokaakaan ei saisi ostaa enää läpipainopakkauksissa tai sekin on arvotonta, vain lihatiskiltä ostettu kelpaa. Huoh!