Mua ahdistaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plaah

Vieras
Plaah. Mua ahdistaa suunnattomasti.

Kaveri jokusen vuoden takaa on tulossa tiistaina kyläilemään. Ei olla oltu kovinkaan läheisiä parin viimeisen vuoden aikana, sitä ennen oltiin päivittäin tekemisissä. Mitään riitaa tms. meillä ei ole ollut, en ole jaksanut vaan pitää yllä ystävyyttä, jossa koin minun ainoastaan olevan se osapuoli joka sitä ystävyyttä piti pystyssä. Kaveri on ihan ok, on vaan jotenkin niin itseään täynnä, ettei koskaan ole kiinnostunut minun kuulumisistana, tai on, ainoastaan silloin jos minulle on tapahtunut jotain ikävää. Tiedän hänen myös puhuneen asioitani muille.

Hän tulee siis ti. Nyt pitäisi keksiä ruoat ja kaikki tekemiset jne.. Olen muutenkin ihan loppu masennuksen ja ahdistuksen takia, enkä millään jaksaisi. En kuitenkaan osannut sanoa ei, kun he tarvitsevat yöpaikkaa.

Mitä hemmettiä teen edes ruoaksi?

Voisiko joku nyt auttaa minut alkuun? Tänään olisi aikaa leipoa ja niin edelleen, mutta tuntuu etten vaan jaksa :(

Otat ihan lunkisti vaan. Teet jotain hyvää perus ruokaa esim. makaronilaatikkoa ja salaattia. Tai haet taco-kuoria ja täytteitä. Tai sitten joku keitto ruoka. Sämpylöitä ja pullaa/piirakkaa saa kaupastakin, jollei jaksa leipoa. Sitten vaan siskonpeti lattialle. Illalla sipsejä/poppareita ja leffa.

Tortillat on helppo ruoka. Jauhelihaa/kanaa/papuja ja tacospicemix-pussukka ja sinne välii kurkkua, tomaattia, sipulia, salaattia, juustoa (vaik feta) ja sit juustoraastetta. Ja perus dippikastike maistuu ihan sairaan hyvälle siellä välissä! :) Helppo ja hyvä ruoka!

Toinen vaihtoehto on noi patongit. Yks hyvä "resepti" on ostaa semmosia esikypsennettyjä patonkeja ihan leipäosastolta ja sit ne puoliks ja pellille ja päälle sekoittaa katkaraputuorejuustoa ja purkillinen tonnikalaa, sit tomaattisiivuja päälle ja juusto. NAM! Se on hiton hyvää!

Ja sit pizza/kebab on aina helppo hätävaihtoehto, eikä loppujen lopuks tuu kovin paljon kalliimmaks jos tilaa kahestaan :)

Jos mie oisin sie, niin en kyl huolis ees tommosta kaveria kylään. Koita puhua sille suoraan noista jutuista, selität jossain hyvässä välissä mikset oo jaksanu kauheesti panostaa ja kerrot sille että tiedät et se on puhunu sinun asioita ja kerrot kaiken mikä häiritsee. Ostat pullon viiniä niin eiköhän juttu rupea luistamaan vähän ja saa sanottua jotain. Ei toisen kanssa voi olla rennoin ja hyvin mielin jos ykskään juttu vaivaa taustalla!! Niin se vaan on.

Yhteistyössä