mua ahdistaa ja vituttaa (kaverista )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nanna"

Vieras
mulla on yksi hyvä ystävä johon tutustuin ,kun asuttiin naapurissa.
Jotenkin mua alkoi ahdistamaan se ,että aina piti olla saatavilla heti. Tultiin esim. kotiin,niin tää kaveri roikkus jo ovessa,että mooi mitä sä teet?? jne.
lapsensa osaa leikkiä yksin yhtään vaan koko ajan oli meijän muksut oltava valmiina leikkimään ,kun halus.

No muutettiin täs kk takaperin pois sieltä! Ja soitot alkoi heti. no ei siinä mitään ,mutta 8 aamulla saattoi tulla soitto ,että mitä kuuluu. ja illalla viimitteeks,et mitä oot tehnny ja siinä välissä kertaa monta. Aina en edes jaksaa vastata!! Nyt he suunnittelee muuttoa tänne ,et ei olis välimatkaa 15km. arvatkaa vaan kuin pal mua ahdistaa ajatus!!

oon mä puhunu,mut ei se ymmärrä,et mul on oma elämä johon se ei koko ajan mahdu!!! kuulen ,et sä oot mulle ,kuin sisko ,mut mä en tunne samoin. hyvä ystävä on se mitä tunnen. sitten tuo ystävä on tosi mustasukkanen minun muista ystävistä! =(

[QUOTE="nanna";26299780]oon mä puhunu,mut ei se ymmärrä,et mul on oma elämä johon se ei koko ajan mahdu!!! kuulen ,et sä oot mulle ,kuin sisko ,mut mä en tunne samoin. hyvä ystävä on se mitä tunnen. sitten tuo ystävä on tosi mustasukkanen minun muista ystävistä! =([/QUOTE]

Onko hällä elämässä muuta sisältöä ja kunnollista aikuiskontaktia? kuulostaa riippuvaiselta. Kannattaa pitää napakka raja kanssakäymisessä vaikka ystävä onkin.

Läheissuhderiippuvaiselta ja takertujalta kuullostaa munkin mielestä. Laita nyt ihan aluksi puhelimesi äänettömälle klo 20-09. Etkä vastaa (tai soita takaisin) tänä aikana tuleviin puheluihin. Päiväsaikaankaan ei tarvitse vastata kaikkiin puheluihin ja jos hän pommittaa, laita luuri äänettömälle (ja poista vastaamatta). Joku rajahan tuolle on asetettava. Ala myös kaveeraamaan selvästi enemmän muiden kanssa ja jätä tämä ns. ystäväsi vähemmälle. Älä anna sen häiritä, jos kaverisi on mustasukkainen, ei se ole sinun ongelmasi. Jos kaveri painaa päälle, niin kerrot ihan suoraan, että sinua ahdistaa ja hänen käytöksensä alkaa jo tuntua vainoamiselta. Sano, että sinun on harkittava, pitäisittekö hieman taukoa kaveeraamisessa. Mieti myös itse, miksi ylläpidät kaverisuhdettanne, jos se kerran ahdistaa!

Yhteistyössä