Mua ärsytti tänään kaupassa!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meillä oli viikonlopun ostokset, mitä oli siis todella paljon! Minä kävelin edeltä kassan läpi ostoskärryjen kanssa ja menin pakkaamaan. Myyjä veti ostoksia hitaasti. Mies totesi myyjälle "Aateltiin ostaa koko viikonlopun ruuat kerralla ettei tarvii uudestaan tulla". Myyjä totesi siihen että "Niin monet tekee" ja...HYMYILI! :O Mun miehelle! Eikä siinä vielä kaikki, myyjä kurkkasi liukuhihnan yli kärryihin ja sanoi "Onpa siellä söpö vauva" ja taas hymyili! Siis miten kehtas! Voinko valittaa johonkin? Ja siis Prisma oli kyseessä. Miehelle kun valitin, hän nauroi ja sanoi "Nyt sä kyllä liiottelet". Kostoksi kaadoin hänen saunakaljat lavuaarista. Suututtaa vieläkin!!

jo o o
oiskohan myyjän pitäny olla vaan hiljaa ja haistattaa pitkät ? eiköhän ne oo koulutettu olemaan asiakkaille ystävällisiä en usko että , miehesi on erikoistapaus .

:)
Mua huvittaa selitys viikonlopun ruokien ostamisesta kerralla - mitäs se sille kassalle kuuluu, oli ne viikonlopun tai vaikka koko viikon ostokset.
Miekin kävin torstaina kaupassa Prismassa miekin) ja ostin viikon ruuat, ja niitäkin oli paljon... 2 kärryllistä, mutta ei mulle tullut mieleen alkaa selittämään, että minkä aikaa niillä ois tarkoitus elää.
Ja sekin kassatäti hymyili... sekä mulle, että mun mukana olleelle tytölle :)

ap.
Raivostuttaa vielä teidän kommentit! Oikeesti jos oisitte nähneet sen myyjän katseen heti kun mun silmä vältti! Jos ei vauva olis ollut siinä, niin olisin hyökännyt kimppuun! Ja aivan varmasti valitan! Valitin kerran kun vartija seurasi mua. Sain 2 kahvilippua hyvityksenä. Nyt jos saisin vaikka kahvinkeittimen.

hepulis
Raivostuttaa vielä teidän kommentit! Oikeesti jos oisitte nähneet sen myyjän katseen heti kun mun silmä vältti! Jos ei vauva olis ollut siinä, niin olisin hyökännyt kimppuun! Ja aivan varmasti valitan! Valitin kerran kun vartija seurasi mua. Sain 2 kahvilippua hyvityksenä. Nyt jos saisin vaikka kahvinkeittimen.
Ethän sä ota edes kantaa näihin vastauksiin sulle. Sä vedät siellä jotain ihan omaas nyt. Ootko kenties valmiiksi kirjottanut ylös repliikkejä?

"Vieras"
Olisit pyllistänyt persuksesi ja sanonut, että katsoppas tätä kun et kerran muusta ymmärrä. Sille myyjälle, siis.

Ps. Myyjän olisi varmaan pitänyt sanoa, että "Niin just, sitä niinkun tullaan tänne ostoksille? Painukaa helvettiin täältä, älkääkä enää ikään vetäkö luitanne tänne. On muuten aivan pirun ruma tuo teidän lapsi, äitiinsä tullut!"

Ei näin...
Sä et vaan osaa.

Ps. Eikö olisi järkevämpi siirtyä dyykkaamaan jostain kuusipyttyisistä sen sijaan, että menee yhtään mihinkään kauppaan? Kun näet aina jossain kaupassa voi joku hymyillä......

Yhteistyössä