Mua ärsyttää tämän päivän ihmisten "tinkaaminen", siis se että laitetaan viestiä

  • Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti
vieraana
jo valmiiksi halvasta tavarasta tyyliin "myytkö ilmaiseksi?"
Ne ihmiset on jotain ihme lieroja, jotka luulevat voivansa höynäyttää toista ja sit varmaan myyvät eteenpäin samantien.
Lierokin on vielä mieto ilmaisu..
 
Porilainen
"myytkö ilmaiseksi?" miten toi ny on mahollista ja voisiks niinku pikkase paremmi selittää asias! ja tuskin toi muita häiritsee sun olemus tääl ärsyttää ja toi on iha normaalii!!!!!!! ELÄMÄ ON!
 
kyllähän sitä kysyä voi, jonkun myyjän mielestä voi olla halpa jos myy tuotetta joka on esim. 2-3 vuotta vanha eli hyvinkin käytetty ja pyytää lähelle samaa hintaa kuin kaupassa maksaisi uusi.....
"ei se ole tyhmä joka pyytää vaa se joka maksaa" B)
 
Huutiksessa tuota tapahtui yhteen aikaan paljon.
"Haluaisin NIIN tuon Reimatecin meidän Siirille. Siirillä ei oo koskaan ollut kunnon haalaria koska olen köyhä yh :'( :'( . Saisinko sen pelkillä postikuluilla?" tms.

Ööö...no et saa :headwall:
 
;)
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Huutiksessa tuota tapahtui yhteen aikaan paljon.
"Haluaisin NIIN tuon Reimatecin meidän Siirille. Siirillä ei oo koskaan ollut kunnon haalaria koska olen köyhä yh :'( :'( . Saisinko sen pelkillä postikuluilla?" tms.

Ööö...no et saa :headwall:
Voi ei. :LOL: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Porilainen:
"myytkö ilmaiseksi?" miten toi ny on mahollista ja voisiks niinku pikkase paremmi selittää asias! ja tuskin toi muita häiritsee sun olemus tääl ärsyttää ja toi on iha normaalii!!!!!!! ELÄMÄ ON!
Älytön kommentti.

 
äly
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Huutiksessa tuota tapahtui yhteen aikaan paljon.
"Haluaisin NIIN tuon Reimatecin meidän Siirille. Siirillä ei oo koskaan ollut kunnon haalaria koska olen köyhä yh :'( :'( . Saisinko sen pelkillä postikuluilla?" tms.

Ööö...no et saa :headwall:
Tätä näyttää riittävän huutiksessakin, vaikka siinä näkyy selvä maininta, että ohi huutokaupan tarjousten pyytäminen on kiellettyä. Kerjäystä. Minusta on reilumpaa olla huutamatta ja ottamatta yhteyttä, jos hinta ei tunnu sopivalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äly:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Huutiksessa tuota tapahtui yhteen aikaan paljon.
"Haluaisin NIIN tuon Reimatecin meidän Siirille. Siirillä ei oo koskaan ollut kunnon haalaria koska olen köyhä yh :'( :'( . Saisinko sen pelkillä postikuluilla?" tms.

Ööö...no et saa :headwall:
Tätä näyttää riittävän huutiksessakin, vaikka siinä näkyy selvä maininta, että ohi huutokaupan tarjousten pyytäminen on kiellettyä. Kerjäystä. Minusta on reilumpaa olla huutamatta ja ottamatta yhteyttä, jos hinta ei tunnu sopivalta.
Näin. Itse en pidä tapanani kysellä, mutta kyllä multa kysellään... Joskus myönnyn ja tiputan hintaa, joskus en. Riippuen siitä kauanko oon kaupannu kohdetta/minkä kuntoinen se on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kahden-pojan-mamma:
kyllähän sitä kysyä voi, jonkun myyjän mielestä voi olla halpa jos myy tuotetta joka on esim. 2-3 vuotta vanha eli hyvinkin käytetty ja pyytää lähelle samaa hintaa kuin kaupassa maksaisi uusi.....
"ei se ole tyhmä joka pyytää vaa se joka maksaa" B)
Näin. Neuvottelin yhden huutismyyjän kanssa vuoden käytössä olleesta brion zento turvaistuimesta. 170 ois ollu kova hinta plus pk:t, ja uus maksaa 199,- "mutkun mie maksoin siitä itse silloin 270?"
jäi siis ostamatta kyseinen penkki :D
Mut oon kyllä törmänny tuohonkin "myytkö ilmaseks ilmiöön" |O
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja kahden-pojan-mamma:
kyllähän sitä kysyä voi, jonkun myyjän mielestä voi olla halpa jos myy tuotetta joka on esim. 2-3 vuotta vanha eli hyvinkin käytetty ja pyytää lähelle samaa hintaa kuin kaupassa maksaisi uusi.....
"ei se ole tyhmä joka pyytää vaa se joka maksaa" B)
no mä tarkoitankin juttuja, jotka ovat jo valmiiksi edullisia, varmaan tajusit?
Esim käyttämätön takki 10 euroa, sulta kysytään saako vitosella jne...
 

Yhteistyössä