Mten tutustuitte?

Digestive
Naapurini pihalla.Naapuri nimittäin tunsi meidät molemmat.
Se vain lähti siitä,että pyydettiin häntä kuskiksi mulle ja naapurin rouvalle,kun oltiin lähdössä ravintolaan istuu iltaa.<br><br>
 
Olin ex-miesystävän keikalla ja istuksin siinä itsekseni baaritiskillä. Mun mies tuli sit väen paljoudesta ja väitti, että olin hymyillyt suoraan hänelle tískin toiselle puolelle. En ollut kyllä itse huomannut miestä vielä siinä vaiheessa ollenkaan =)
 
Olin baarissa kaverin kanssa ja sitten sinne tuli tämä nykyiseni suoraan hyisestä merestä päivää ennen uuden vuoden aattoa, kun oli ollut surfaamassa ja istuutui seuramme baaritiskille. Noin pari viikkoa tämän jälkeen oltiin ensi treffeillä ja kuukausi sen jälkeen muutettiin yhteen
 
Baarissa...kuis muuten. Oltiin kait ainoat naiset koko baarissa ( siis tyhjä baari, alkuviikko ja alkuilta!!) ja nämä kaksi miestä tulivat sinne hiukan tuiskeessa ottamaan yhdet. Ajattelivat sitten tulla naisten pöytään ja siitä se juttu sitten lähti.
Yli kymmenen vuotta ollaan oltu kimpassa, on talo, velat, lapset....avioliitto. Ja vieläkin olen sitä mieltä, että parempaa miestä en olis voinut löytää!
:heart:
 
Rentukka
B) Netissä...tosin huomasimme parin meilin jälkeen olevamme samassa työpaikassa, eri osastoilla vaan... :LOL: :LOL: Eli piti sitten oikeen netin kautta löytää toisensa vaikka työssä on monta klertaa "tavattu". Maailma on pieni
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 21:12 Footballers Wife kirjoitti:
Olin ex-miesystävän keikalla ja istuksin siinä itsekseni baaritiskillä. Mun mies tuli sit väen paljoudesta ja väitti, että olin hymyillyt suoraan hänelle tískin toiselle puolelle. En ollut kyllä itse huomannut miestä vielä siinä vaiheessa ollenkaan =)
Meillä myös mies väittää tänäkin päivänä että minä oisin baaritiskin toiselta puolelta viittoillut seurakseni :)
oikeemmin tavattiin jo edeltävänä iltana kun menin juttelemaan kun näytti jotenkin tutulta...tarjos mulle paukun ja paineli takas "poikaporukkaan" :LOL: seuraavana iltana olikin sit yksin liikenteessä ja tupsahti seuraani
 
Olin lomalla mieheni suvun hotellissa. Siellä sitten silmäilin, että onpas hauskannäköinen nuori mies, mutta todellakin nuori. Mies oli sitten kans huomannut mut ja miettinyt, että uskaltaisko tulla jutteleen. Pari päivää ennen loman loppua seiso mun huoneen oven takana hyvin ujona pyytämässä ulos. Lupasin lähteä ja sitten mietin, että mitä ihmettä mun päässä liikkuu, kun sellasen teinipojan kanssa ulos lähden, onkohan tuo edes kahtakymmentä... Olin silloin 27 ja mies osoittautuikin mua vuoden vanhemmaks. Jotenkin sitä vaan tiesi, että tuossa se nyt on. Vajaan vuoden päästä ensitapaamisesta mentiinkin naimisiin.
 
lukiossa aloin kirjoittaa kirjeitä marokkoon, sitä kesti viis vuotta, sitten mies tuli lomallaan suomeen ja siitä oman oven takana ensi tapaamisesta vajaa kk niin oltiin naimisissa... :heart: ...nyt siitä on jo 13v :heart: ..lapsia on tällä hetkellä jo 4..viides on viel mahdottoman aluillaan mutta toivossa hyvä elää!! :heart: :wave:
 

Yhteistyössä