Mount Everest ravintola

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
En tiedä, joko tää oli täällä |O

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1842062

Ottaa niiiiiiin päähän!! Mulle tuli tuolta viime viikolla lasku :kieh: Vuodelta 2008, oli jäänyt veloittamatta lasku mun tililtä (en ollut huomannut). Nyt sitten pitäis maksella, ylihuomenna eräpäivä :kieh: Oikeesti, suututtaa ihan hirveesti! Vuonna 2008 oon kuitenkin ollut koko päivä työssä, saanut samaan aikaan kotihoidontukea yms., tulot olleet muutenkin varmaan 5-kertaiset, mitä nyt opiskelijana on :headwall: Ja varsinkin näin joulun jälkeen, kun on muutenkin tiukkaa ja autokin just hajosi ja sen huolto maksaa maltaita. AAAAARRRRRGGGGGHHHHHH!

Toi ei kuitenkaan ole mun mielestä asiakkaan syy, mut pakko se on näköjään silti maksaa |O

No oothan sä siellä syönytkin :o Kyllä niillä on oikeus laskuttaa sua jälkikäteen kut et ole sillon rikasta leikkiessäs joutunu mitään maksamaan. Hajoo siihen!

Alkuperäinen kirjoittaja Tollo:
No oothan sä siellä syönytkin :o Kyllä niillä on oikeus laskuttaa sua jälkikäteen kut et ole sillon rikasta leikkiessäs joutunu mitään maksamaan. Hajoo siihen!

Hajoo ite :kieh:

Joo, totta kai mä olisin silloin sen maksanutkin, kun siellä söinkin. Nyt en edes olis mennyt, kun ei olis ollut varaa. Ottaa se päähän maksella lähes 2v. vanhoja ravintolalaskuja, sua ei varmaan harmittais :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
No mutta tuskin on yhden aterioinnin jälkeen lasku kovinkaan suuri.
Eihän se ole asiakkaan syy, mutta onhan saamastaan hyödykkeestä maksettava.

Kyllä se 31e tuntuu tässä tilanteessa paljolta. Niinku kirjotin, en olis nyt mihinkään ravintolaan mennyt... No joo, antaa olla.

Totta kai mä sen maksan, saa kai se silti harmittaa?? Ja ihmetyttääkin, miten ne ei ole aiemmin sitä selvitellyt/huomannut.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
luin jutun ja ihmettelen, kuinka kirjanpitäjä tms. ei ole havahtunut siihen, ettei firman tilille tule rahaa :o
miettikää, jos vaje on jopa satoja tuhansia euroja, niin onpa onnetonta tilitoimistotyötä...

Joo, samaa mietin minäkin... :o

tää porukka hurskastelee minkä kerkee.. vaikka mulla kuinka on rahaa eikä ole 30e kiinni tälläkään hetkellä niin kyllä se VITUTTAISI ja PALJON alkaa maksamaan vanhoja juttuja, varsinkin ku ei ole oma vika ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja milla:
tää porukka hurskastelee minkä kerkee.. vaikka mulla kuinka on rahaa eikä ole 30e kiinni tälläkään hetkellä niin kyllä se VITUTTAISI ja PALJON alkaa maksamaan vanhoja juttuja, varsinkin ku ei ole oma vika ollut.

Kiitos :) :flower: Ottais se päähän, vaikka rahaa oliskin enemmän, mitä nyt on. Mut nyt ottaa vieläkin enemmän :/

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:

Kyllä se 31e tuntuu tässä tilanteessa paljolta. Niinku kirjotin, en olis nyt mihinkään ravintolaan mennyt... No joo, antaa olla.

Totta kai mä sen maksan, saa kai se silti harmittaa?? Ja ihmetyttääkin, miten ne ei ole aiemmin sitä selvitellyt/huomannut.

Ok, mä kelasin että olet käynyt siellä ns lounasaikaan jolloin safkat on jotain 8e luokkaa.
Ja totta kai se saa harmittaa. Mulla on käynyt muutaman kerran niin ettei ostokset ole lähteneet tililtä ennen kuin vasta parin kuukauden päästä ( siis jotain 20e ostoksia) ja niistä kerroista sisuuntuneena (on ollut just tiukkaa jne) niin oon siirtynyt aikalailla maksamaan vaan käteisellä.
Mutta on se kyllä aika iso kummastus ettei siellä ole huomattu tuollaista pientä tulovajetta :o

Mount Everest on ravintola, jota ei voi suositella kenellekään. Sain lounasseuralaisteni kanssa sieltä pari vuotta sitten ruokamyrkytyksen ja otin yhteyttä kaupungin terveystarkastajaan. Terveystarkastajan raportista ilmeni, että heidän lihankäsittelyssään on ollut vakavia puutteita, joiden johdosta useat ovat saaneet myrkytysoireita. Ja nyt vielä nämä laskutusepäselvyydet.
Toivottavasti viranomaiset tekevät tarvittavat johtopäätökset ja sulkevat ravintolan mitä pikimmin!

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:

Kyllä muakin ihmetyttää miten sä itse et ole sitä aiemmin huomannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Muutamasta kerrasta viisastunut:
Mount Everest on ravintola, jota ei voi suositella kenellekään. Sain lounasseuralaisteni kanssa sieltä pari vuotta sitten ruokamyrkytyksen ja otin yhteyttä kaupungin terveystarkastajaan. Terveystarkastajan raportista ilmeni, että heidän lihankäsittelyssään on ollut vakavia puutteita, joiden johdosta useat ovat saaneet myrkytysoireita. Ja nyt vielä nämä laskutusepäselvyydet.
Toivottavasti viranomaiset tekevät tarvittavat johtopäätökset ja sulkevat ravintolan mitä pikimmin!

Joko sulla on ollut huono tuuri tai sitten mulla on rautavatsa...sillä olen usein käynyt lounaalla ko paikassa eikä ikinä ole tullut mitään vatsaoireita tms.

Yhteistyössä