Morsian toivoi, että miehen hirvittävä mustasukkaisuus loppuu kesähäihin – toisin kävi.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naisten tyhmyys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naisten tyhmyys

Vieras
Morsian toivoi, että miehen hirvittävä mustasukkaisuus loppuu kesähäihin – toisin kävi: Hääyö päättyi synkästi Salossa

Voi hyvänen aika sentään, mutta eihän tämä taaskaan ole yllätys, kun naisesta on kyse, katsokaas nyt tätä:

".........Nainen joutui pettymään mieheensä katkerasti ajateltuaan että pahoinpitelyt loppuvat, kun he menevät naimisiin ja miehellä ei ole enää mitään syytä olla mustasukkainen.

ENSIMMÄINEN tuomion tuoneista pahoinpitelyistä tapahtui vuoden 2016 marraskuussa ja toinen kahdeksan kuukautta myöhemmin pariskunnan häissä heinäkuussa 2017.

Hääyön tapahtumat alkoivat, kun vieraat olivat poistuneet juhlista ja tuore aviopari oli siirtynyt sisätiloihin. Asunnossa mies löi tuoretta vaimoaan nyrkillä useita kertoja kasvoihin.

Lisäksi hän yritti heittää vaimonsa portaikkoon. Nainen soitti hädissään hätäkeskukseen. Paikalle saapui poliisipartio, joka oven läpi kuuli naisen vaikerrusta ja itkua. Poliisi väänsi oven väkisin auki ja näki uhrin pahoinpideltynä. Teosta epäilty mies makasi sammuneena sängyssä............"

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005809681.html

Naiset rakastavat väkivaltaisia miehiä. Se on sitten omaa tyhmyyttä kun nyrkki lävähtää omaan nassuun.
Ai kaikki naiset?!? No ei todellakaan! Mua sitten ärsyttää tuollaiset typerät ja lapselliset yleistykset. En ikinä jatkaisi suhdetta miehen kanssa joka lyö. Yksi mies löi kerran ja se suhde loppui siihen. Jos lyö kerran, niin lyö toisenkin kerran.

• Tykkää
Reactions: Aqela
Ai sä tykkäät väkivallattomista peräkammaripoikuleista.
Eikö olemassa mitään muuta kuin väkivaltaisia kusipäitä ja nössöjä peräkammarinpoikia? Aivan. Onhan siinä välissäkin jotakin. Mä en tykkää noista kummastakaan ääripäästä, mutta tykkään kyllä miehestä joka ei ole väkivaltainen. Mun aviomies ei ole väkivaltainen eikä silti ole peräkamarinpoika.

Sä taidat olla naistenhakkaaja ja kaikki miehet jotka ei hakkaa naisia on sun mielestä nössöjä peräkamarinpoikia. Ja jos tosiasioista puhutaan, niin kyllä mielummin otan sen peräkamarinpojan jos toinen vaihtoehto on väkivaltainen kusipää.

• Tykkää
Reactions: Aqela
Kerran näin ja kuulin kun isä vei parikymppisen tyttärensä sairaalaan, poikaystävä oli käyttänyt tyttöä nyrkkeilysäkkinä, eikä ollut eka kerta.

Isä kehotti tytärtään hankkiutumaan eroon väkivaltaisesta poikaystävästänsä. Tytär hermostui ehdotuksesta, alkoi itkemään ja sanoi: "Mut se hakkaa mua vain kännissä!

Varmasti on tyttärellä kiva elämä edessä...