"älä välitä harmaista", mitäs toi nyt tarkotti!!!Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Älä välitä harmaista. Hyvin on mennyt samat provot ja samat ihmiset saa paskaa niskaan, eli ihan tavallista.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Älä välitä harmaista. Hyvin on mennyt samat provot ja samat ihmiset saa paskaa niskaan, eli ihan tavallista.
Tämä on rasismia mitä suurimmassa määrin. Meille on annettava samat oikeudet kuin mustille.Alkuperäinen kirjoittaja u:Harmaat on kakkosluokan kansalaisia.
Meidät huomiodaan vain, jos nuoleskelemme ja mielistelemme mustia.
Neutraalit tai negatiiviset vastaukset on kiellettyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja sad-e:Tämä on rasismia mitä suurimmassa määrin. Meille on annettava samat oikeudet kuin mustille.Alkuperäinen kirjoittaja u:Harmaat on kakkosluokan kansalaisia.
Meidät huomiodaan vain, jos nuoleskelemme ja mielistelemme mustia.
Neutraalit tai negatiiviset vastaukset on kiellettyjä.
Saanko nyt toistaa kysymykseni, kun en ole enää harmaa?Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Älä välitä harmaista. Hyvin on mennyt samat provot ja samat ihmiset saa paskaa niskaan, eli ihan tavallista.
Minusta sinä käänsit takin ja menit voittajien puolelle. Mamis. Takinkääntäjä! Myit itsesi pirulle!Alkuperäinen kirjoittaja uuu:Yksi u ei kelvannut, siksi kolme. Olen silti sydämeltäni aina harmaa!
Nyt mulla on samat oikeudet kuin mustillakin!
Terveisin u
Höpsistä, harmaat on voittajia!!! Meitä on enemmänkin, kuin mustia!Alkuperäinen kirjoittaja sad-e:Minusta sinä käänsit takin ja menit voittajien puolelle. Mamis. Takinkääntäjä! Myit itsesi pirulle!Alkuperäinen kirjoittaja uuu:Yksi u ei kelvannut, siksi kolme. Olen silti sydämeltäni aina harmaa!
Nyt mulla on samat oikeudet kuin mustillakin!
Terveisin u