Morjes tutut!=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mielikki

Aktiivinen jäsen
23.12.2004
3 893
1
36
Helsingissä tamperelaisena!=)
Oon päässy sairaalasta vaikka olo ei vielä ihan tehokkain,mutta pikkuhiljaa kohenee...pitäs vaan olla kärsivällinen roppansa suhteen ettei se toivu hetkessä tollasista hoidoista ja anemioista ja siittä että punasolut oli mulla ihan finaalissa!
Heti kun pääsin sairaalasta aloin kerää yrttejä kuivatukseen,se möyriminen mettissä kostautu sitten jalkojen turvotuksella ja hirveellä flunssalla,joten otin opikseni ja otin tossa viikon ihan relax! :D
Vielä parit kokeet jälellä ja mahan ultra,mutta toivottavasti kaikki ok!En jaksa enää sairaaloita ja kokeita ja skopioita ja luuydinnäytteitä...aarghh!vielä kun kotona kolme pientä,teini ja 20v,joka just muuttanu kotoo! :headwall:
Henkisesti toi oli kyllä hyvä pysäytys taas mulle...joutu pistää elämänarvot uuteen järjestykseen! =)

Hyväähän mulle ton kaiken jälkeen ainakin henkisesti!Luonnossa yritän mahollisimman paljon kulkea...tai lähinnä hipsutella...sieltä saan voimaa!Ehkäpä tämä tästä ja jos pahin on edessä,olen jo siihenkin valmis...ainoa mikä säälittää on noi pikkuset lapset.Jokasesta päivästä olen kiitollinen ja osaan suhtautua joka päivään eritavalla kuin ennen...vaikken mitään valaistusta olekkaan kokenut :D se on otettava vastaan mitä edessä on olkoon se mitä tahansa,sano isoisäni aikonaan! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Hyväähän mulle ton kaiken jälkeen ainakin henkisesti!Luonnossa yritän mahollisimman paljon kulkea...tai lähinnä hipsutella...sieltä saan voimaa!Ehkäpä tämä tästä ja jos pahin on edessä,olen jo siihenkin valmis...ainoa mikä säälittää on noi pikkuset lapset.Jokasesta päivästä olen kiitollinen ja osaan suhtautua joka päivään eritavalla kuin ennen...vaikken mitään valaistusta olekkaan kokenut :D se on otettava vastaan mitä edessä on olkoon se mitä tahansa,sano isoisäni aikonaan! :heart:

Sä olet kyllä vahva ihminen. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:

Höpö höpö!mää mikään vahva ole...!!!
=) Kiitos kuitenkin!

Höpö höpö!mää mikään vahva ole...!!!
=) Kiitos kuitenkin!

Sanot olevasi valmis. Moniko siihen oikeasti pystyy? En minä ainakaan.

Joko sinulle on selvinnyt, että mikä sinua vaivaa? [/quote]

Ilmeisesti ton sytostaattihoidon seurauksia..tiedä sitten!Kyllä mää olen valmis kuolemaan jos elämä niin päättää,mää oon aika väsyny henkisesti vaikka oon vasta 40v,mutta on tapahtunu liikaa!
:(
ja se taas on ristiriidassa sen kanssa,että noi kolme nuorinta lasta ovat pikkusia...pitäs jaksaa,mutta.....

Ilmeisesti ton sytostaattihoidon seurauksia..tiedä sitten!Kyllä mää olen valmis kuolemaan jos elämä niin päättää,mää oon aika väsyny henkisesti vaikka oon vasta 40v,mutta on tapahtunu liikaa!
ja se taas on ristiriidassa sen kanssa,että noi kolme nuorinta lasta ovat pikkusia...pitäs jaksaa,mutta.....

:( Voi, kun osaisin auttaa jotenkin. Jospa Jonsered sais valettua suhun uskoa ja jaksamista.

:( Voi, kun osaisin auttaa jotenkin. Jospa Jonsered sais valettua suhun uskoa ja jaksamista.

Pelkät positiiviset ajatuksetkin kavereilta auttavat!!! "vink vink" =)

Yhteistyössä