mopo karkasi käsistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eheh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eheh

Vieras
Matti Nykänen palasi kotiin: "Pikkusen mokasin"
29.04.2009 06:21

Mäkikotka Matti Nykänen, 45, on palannut harharetkiltään kotiin Mervi-vaimonsa luokse. 23-vuotias Jenna-tyttöystävä ja uusi anoppikokelas ovat historiaa.

- Vähän mokasin. Pikkusen lähti mopo käsistä, Nykänen tunnustaa.

- Kolme päivää olen ollut kotona ja tehnyt puutarhahommia. Tämä on Mervin ja minun koti, Nykänen sanoo.

Mervi harkitsi jopa avioeroa, kun viime viikolla ilmestyi lehtiin juttuja Matista ja Jennasta. Nyt Matin erhe on anteeksi annettu.

- Matti soitti minun läsnä ollessani Jennalle ja kertoi, että hän on kotona ja jää tänne, kertoo Mervi Nykänen.

- Eivät tällaiset jennat minua horjuta. Mattiakin tapaus harmittaa, Mervi sanoo.

Matti ja Mervi Nykäsen kriisi ei ollut aivan ensimmäinen laatuaan. Mervi on ehtinyt laittaa käräjille 13 erohakemusta.
Jussi Niiranen Tampere ilta-sanomat

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
:kieh:

Kaipa Nykäsillä on jo esitäytetyt avioero-hakemukset...

Ne on jo valmiina siel käräjäoikeudes, puhelinsoiton perusteella niitä sitten siirrellään vaan pinosta toiseen.. :xmas:

Ihan järjetöntä touhua.. :headwall: :headwall: Media vois pikkuhiljaa dissaa noi Nykäset ihan kokonaan..

Kyllä toi Mervi on hyvä ihminen kun sillä tuota anteeksianto taitoa riittää kerta toisensa jälkeen,ei ois monesta muusta tuon miehen kelkkaan :D Mikshän se aina ottaa matin takas kun itsellä kuitenkin tuntuu tuota rahaa olevan niin ei ainakaan sen vuoksi,onkohan masa jotenkin erityisen erinomainen petipuuhissa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä toi Mervi on hyvä ihminen kun sillä tuota anteeksianto taitoa riittää kerta toisensa jälkeen,ei ois monesta muusta tuon miehen kelkkaan :D Mikshän se aina ottaa matin takas kun itsellä kuitenkin tuntuu tuota rahaa olevan niin ei ainakaan sen vuoksi,onkohan masa jotenkin erityisen erinomainen petipuuhissa :snotty:

masa vois olla aika kone... :D

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:

masa vois olla aika kone... :D

Hyiii! hirvee mielikuva pukkas päähän! Auttakee! Mie haluun tän pois |O

:heart: Tosirakkautta :saint:

Mervi rakastaa Mattia ihan oikeasti,huolimatta siitä miten Matti on häntä kohdellut.Olisiko se ihan mahdoton ajatus?

Nykäsen jättämä Jenna lehdessä: "Matti leikkii ihmisten tunteilla"
29.04.2009 08:46

Mervi-vaimonsa luokse ties monennenko kerran palannut mäkikotka Matti Nykänen saa satikutia 23-vuotiaalta Jennalta, jonka 7 päivää -lehti esitteli äskettäin Matin uutena tyttöystävänä.

Jenna kertoo uusimmassa Seiskassa itkeneensä. Hän on myös vihainen.

- Ei siksi, että olisin rakastanut Mattia, vaan siksi, että hän leikkii ihmisten tunteilla eikä ajattele ollenkaan toisia ihmisiä. Ensin hän kertoi rakastavansa minua ja muutaman tunnin päästä hän käyttäytyi kuin mitään ei välillämme koskaan olisi ollutkaan, Jenna tilittää lehdessä.

- Hän olisi voinut kertoa totuuden aikaisemmin eikä vetää minua mukaan tähän julkisuuteen. Nyt sain pilattua maineeni, Jenna harmittelee

Nykäsen jättämä Jenna lehdessä: "Matti leikkii ihmisten tunteilla"
29.04.2009 08:46

Mervi-vaimonsa luokse ties monennenko kerran palannut mäkikotka Matti Nykänen saa satikutia 23-vuotiaalta Jennalta, jonka 7 päivää -lehti esitteli äskettäin Matin uutena tyttöystävänä.

Jenna kertoo uusimmassa Seiskassa itkeneensä. Hän on myös vihainen.

- Ei siksi, että olisin rakastanut Mattia, vaan siksi, että hän leikkii ihmisten tunteilla eikä ajattele ollenkaan toisia ihmisiä. Ensin hän kertoi rakastavansa minua ja muutaman tunnin päästä hän käyttäytyi kuin mitään ei välillämme koskaan olisi ollutkaan, Jenna tilittää lehdessä.

- Hän olisi voinut kertoa totuuden aikaisemmin eikä vetää minua mukaan tähän julkisuuteen. Nyt sain pilattua maineeni, Jenna harmittelee.
IS

siis matilla on pakko olla ihan julmettu vehe ku on noin naisten suosiossa. ja että toinen antaa anteeks noin helpolla.... ei ymmärrä mut ei mun onneks tarvikkaa. kai ne vaan huomas että ei matti oo vähään aikaan lehessä ollukkaa ja leikekirja ei oo vielä valmis.

ois nyt kesän jaksanu, ois päässy laiskajaakoks...