Matti ja Mervi eroavat!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei voi enää mihinkään tässä maailmassa uskoa :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei voi enää mihinkään tässä maailmassa uskoa :(

Vieras
Mervi Nykänen hakee eroa Matista
Perjantai 8.5.2009 klo 08.29 (päivitetty klo 11.42)

Mervi Nykänen on tänään jättänyt 14. kerran eropaperit käräjäoikeuteen.
Mervi aikoo hakea eroa lopullisesti.
Mervi aikoo hakea eroa lopullisesti. (KARI PEKONEN)
lue myös

Mervi: "Annan Matille anteeksi"

Matti jätti Mervin - löysi uuden rakkaan

Iltalehden tietojen mukaan Mervi Nykänen hakee avioeroa Matti Nykäsestä.

Tähän mennessä Matin ja Mervin myrskyisä suhde on poikinut 13 erohakemusta. Ilta-Sanomien haastatteleman Mervin mukaan 14. on viimeinen.

- Kukaan ihminen ei kestä tällaista. Matti osaa olla kiva ja fiksu, mutta osaa hän sen toisenkin puolen. Siinä on ainakin kaksi Mattia, ellei useampikin, Mervi valittelee IS:ssa.

Mervillä oli Ilta-Sanomien mukaan torstai-iltana silmäkulma auki parisuhteen tilaa ruotineen riidan kärjistymisen seurauksena. Matti oli pakannut laukkunsa ja lähtenyt pariskunnan yhteisestä kodista.

IL
Kerro kaverille Lisää Facebook-sivustolle

Alkuperäinen kirjoittaja UGH:
Mä tein avauksen aiheesta ennen sua ni SÄ oot se paska joka ei tutustu palstaan vaan tukkii samoilla aiheilla. HÄPEÄ!!!

Oletko mustis??? :D
Mä haen mun Matti ja Mervi veitsisarjan ja ajan sut pois täältä, HUS!

kiva varmaan olla töissä siina konttorissa johon noi aina kiikuttaa paperinsa :) aina teet sen kaiken työn ja sit ne vetää paperit pois ja samaa taas kuukauden päästä...

Alkuperäinen kirjoittaja Lush:
kiva varmaan olla töissä siina konttorissa johon noi aina kiikuttaa paperinsa :) aina teet sen kaiken työn ja sit ne vetää paperit pois ja samaa taas kuukauden päästä...

Mä veikkaan, että toimihenkilöt ovat menneistä viisastuneet sen verran, että eivät ihan heti tee noille papereille mitään.

Nykyään on tuo kierrätys niin tärkeää. Jokohan käräjäoikeus on ruvennut palauttamaan nuo erohakemukset Nykäsille? Niihinhän voi vaan aina vaihtaa päiväyksen. Miettikää, mikä määrä paperia ja mustetta säästyy!

Yhteistyössä