Moon sinkkuuntunu!!

kamalaa, en mä osaa olla sinkku.. :D No ei vaan, oon mä tässä jo muutaman viikon harjotellu ja kylläpä tää tästä alkaa sujuun pikkuhiljaa, hiukan kyllä aiheuttaa häiriötä tuo herra äxä joka käy tossa vähän väliä jotain toimittamassa ja koittaa mielistellä aina ku huomaa et mulla on ihan hyvä olla kaksin pojun kanssa..

Hihhii, ei mulla muuta jaettavaa tälle illalle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
No niin, nyt repes! Tänään herra oli sitten sitä mieltä että mä oon pilannu lapseni elämän kun en oo tehny aborttia! huhhuh, että voi olla ihminen julma... :kieh:
Julma? Ennemmin mä sanoisin että ilkeä ja hölmö. Se vaan yrittää loukata sua eikä enää muuta keksi. Anna mennä kuin vesi linnun selästä, turha tollaisen törpön sanomisista on loukkaantua :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
No niin, nyt repes! Tänään herra oli sitten sitä mieltä että mä oon pilannu lapseni elämän kun en oo tehny aborttia! huhhuh, että voi olla ihminen julma... :kieh:
Julma? Ennemmin mä sanoisin että ilkeä ja hölmö. Se vaan yrittää loukata sua eikä enää muuta keksi. Anna mennä kuin vesi linnun selästä, turha tollaisen törpön sanomisista on loukkaantua :hug:
No en mä tiiä, kyl mä koen sen melko julmana jos omasta lapsestaan noin voi sanoa. Typerääkin se kyllä on,totta, mutta hän on muutenkin hyvin "epäkypsä" ja "itsekeskeinen" näin hiukana asiallisempia sanoja käyttäen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Lapanen, good for you :D :flower:

Ja tähän myöhempään.. sano sille, että vetää v*tun päähänsä ja pakenee vuorille jos pitää tollasta erovittuilua aloittaa.. dorka :headwall:
juuh, menköön vaan niin kauas ku ikinä pääsee. Sanoinki et vittuile vaan nyt kun vielä voit,kohta moon paljo vahvempi ku se luuseri tulee koskaan oleenkaan. Hän ei vaan oo kuulemma perhe ja parisuhdetyyppiä, heh, ihan hyvä huomata se sit kun on jälkikasvuaki jo :D
 
hh
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Siis oletko raskaana ja vauva pilaa lapsesi elämän vai pilasit lapsesi elämän kun hänet synnytit etkä abortoinut?
siis en oo, vaan oon pilannu tän meidän olemassa olevan lapsen elämän kun en oo häntä abortoinu..
Tuohan on niitä ihania asioita mitä voit vaikka vauvakirjaan laittaa. Isi voi sitten myöhemmin lukea niitä ihania muistoja mitä on ollut antamassa.

Vittu mikä kusipää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
juuh, menköön vaan niin kauas ku ikinä pääsee. Sanoinki et vittuile vaan nyt kun vielä voit,kohta moon paljo vahvempi ku se luuseri tulee koskaan oleenkaan. Hän ei vaan oo kuulemma perhe ja parisuhdetyyppiä, heh, ihan hyvä huomata se sit kun on jälkikasvuaki jo :D
Kyllä.. zen cafén sanoin, antaa vituttaa vaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
juuh, menköön vaan niin kauas ku ikinä pääsee. Sanoinki et vittuile vaan nyt kun vielä voit,kohta moon paljo vahvempi ku se luuseri tulee koskaan oleenkaan. Hän ei vaan oo kuulemma perhe ja parisuhdetyyppiä, heh, ihan hyvä huomata se sit kun on jälkikasvuaki jo :D
Kyllä.. zen cafén sanoin, antaa vituttaa vaan :D
:LOL: aamen!
 
Mä tarkoitin tuolla ettei se julma olis sitä etten usko että tosissaan tarkoittaisi mitä sanoi. Että halusi vaan satuttaa sua kun huomasi että te pärjäätte ilman häntä.

Vai eikö se välitä lapsestaan ollenkaan? Siinä tapauksessa se on julma, mutta myös hölmö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Siis oletko raskaana ja vauva pilaa lapsesi elämän vai pilasit lapsesi elämän kun hänet synnytit etkä abortoinut?
siis en oo, vaan oon pilannu tän meidän olemassa olevan lapsen elämän kun en oo häntä abortoinu..
Tuohan on niitä ihania asioita mitä voit vaikka vauvakirjaan laittaa. Isi voi sitten myöhemmin lukea niitä ihania muistoja mitä on ollut antamassa.

Vittu mikä kusipää.
:D muuten ihan hyvä idea mut ehkäpä se saattas pojalla tulla hiukka suru jos tommosista puheista sais tietää, muutenki näyttää nyt siltä ettei isää paljo pojan tapaaminen kiinnosta vaikka kovasti asiasta puhuu niin kai mun pitää olla sitäki asiaa jossain vaiheessa pojalle selittämässä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Mä tarkoitin tuolla ettei se julma olis sitä etten usko että tosissaan tarkoittaisi mitä sanoi. Että halusi vaan satuttaa sua kun huomasi että te pärjäätte ilman häntä.

Vai eikö se välitä lapsestaan ollenkaan? Siinä tapauksessa se on julma, mutta myös hölmö.
Sitähän se sillä kyllä hakikin,et mulle tulis paska olo mut iteppähän se tossa pelissään häviää mut näillä näkymin tajuaa sen todennäkösesti sit ku on jo ihan liian myöhästä..
 

Yhteistyössä