Moon niin yrittäny itteäni kesäkuntoon synnytyksen jäljiltä (sis.kuvan)

iita-mari
Alkuperäinen kirjoittaja Mölököllimalli:
Pitäsköhän pistää oma kuvani :LOL: . Synnytyksestä kohta vuosi ja jenkkakahvoja ei erota muusta läskistä.

mä voisin kans laittaa....synnytyksest koht 3v ja sillon olin aika pia omis mitois,mut nyt vaa maha kasvaa vaik liikkuminen lisääntyny!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Sulla taitaa nyt olla joku pätemisen tarve tai sitten vakava itsetunto-ongelma tai syömishäiriö. Tai ainakin hyvät edellytykset sellaisen syntymiseen. Ei milläään pahalla.
nii, tai sitte tää henkilö ei oikeesti ole kaheksan lapsen äiti, ei välttämättä yhenkään. vai oliko hällä joku nikki ennen tätä AnnaBuuta? kun on noin paljon viestejä kirjotettu enkä muista niin pitkään tuota nikkiä nähneeni...

toki voin olla väärässäkin, mutta toi profiilitekstikin on vähän niinku apinoitu aurinkokunnalta jotenka siksikään en ihan heti purematta niele kaikkea...

 
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Aloituksen tarkoitus oli ihastella miten 8 lapsen äiti ei ole läski.
ehkä.
mutta onhan se hieno asia. eikä todellakaan itsestäänselvyys :)
Niin juuri. Yhden lapsen äiti voi jo olla läski tai ihan ilman yhtään oleva nuori nainen.
AP:llä on upea vartalo ja varmaan vieä paranee. Sarkasmia varmaankin ollut tosiaan se sanominen,'huppari uumalle'.
 
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ethän sä ehdi olla äiti kuin vain muutamalle pienimmistä lapsista. Tietenkin jos useita isiä joiden luona lapset osittain asuvat. Mutta se varmaan onkin perimmäinen syy vauvatehtailijoille että hurahdetaan siihen vauvaan ja aina pitää olla yksi talossa, isommat pärjäävät itse.

Ja kroppasi on oikein viehättävä.
Mulla on vanhin 12v ja eikä lapset oo useille isille.Mä teen jokaisen kanssa välillä jotain kahden,kukaan ei jää ilman syliä eikä huomiota.En mä ole vauva tehtailija.Oon ite isosta perheestä ja aina haaveilin isosta perheestä ja oon onnellinen kun sellasen sain.Enempää en halua.

Kukaan meidän lapsista ei jää vähemmälle,kaikille riittää halauksia ja aikaa kahden äidin tai isän kanssa kun vähän järjestelee asioita. :) :heart:
On helppo kirjoittaa kauniita sanoja ja ajatuksia mutta fakta on ettei yksi äiti/isi riitä antamaan kahdeksalla pienelle samaa kuin vaikka neljälle. Päivässä ei ole tarpeeksi tunteja eikä ihmisessä käsiä.

Onhan niistä isommista sisaruksistakin jo johonkin. Meillä ainakin 10 ja 13 ja 17 veet olivat aivan ihastuksissaan vauvasta ja kilvan vaihtoivat vaippoja . Yhtä hyvänä pysynyt isompanakin.
 
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noin pahalla itsetunto-ongelmalla varustetun kannattais kenties jo miettiä jotain apua. Hei kamoon, sä olet upeassa kuosissa.
Mä oli tollanen itsetunto-ongelmainen ennen lapsia, vähän pidempi ku sä ja samoissa kilossa. Ja luulin olevani jättiläinen. Nyt kahden lapsen ja masennuksen myötä paisunut 25kiloa, ja nyt alkaa löytyä itsetuntoakin jo, vaik olenkin kauhee läski. Mut en oo enää mikää lattiärätti joka jää jokasta ulkonäkö-heittoa miettimään. Ja mä tiedän, kunhan selviän tästä paskasta laihdun.
Ja sä olet upea, ole onnellinen lapsistas ja itsestäs. kaikille liuta lapsia ei ole itsestään selvä juttu ja voin kertoa et mua ainakin lapsettomuushoidot lihotti.
Nauti kesästä ja älä tuijota olematonta mahaas! :)
Olipas fiksu kirjoitus. Hyvää kesää perheellenne ja onnea laihdutukseen.
 
housuja
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
..Nyt on pahin selätetty,vielä kun jenkoista pääsis.

Joo,oon kuullu koko elämäni olevani anorektikon näkönen eli sitä ei tarvi kertoa. ;)

Mutta tänään kuulinkin toisenlaisen kommentin,oon kuulemma pyöreä vatsan seudulta.OLENKO????? :eek: Mun synnytyksestä on 6 viikkoa reipas että jos mun vyötärön seudulla joku näkee pyöreyttä niin eikö tuo nyt oo ihan normaalia.

Painan 54kg ja oon 164cm pitkä.

http://kuvaton.com/k/zUa.jpg
 
vieras
Siis voi hyvänen aika jos tosta vielä pitäis jotenkin yrittää kiinteyttää, sehän lähtee itsestään kun kudokset palaa paikoilleen. Jos vuoden kuluttua synnytyksestä on vielä pehmeyttä niin sitten voi asialle alkaa tehdä jotain. Minä ainakin pystyin ihan peilistä katsomaan sitä miten maha palautui paikalleen synnytyksen jälkeen muutamassa kuukaudessa.
 
hmm
Mitä väliä oikeasti on joillain pienillä jenkkakahvoilla? Jos mä yrittäisin omiani peitellä nii joutusin kulkee joissain teltoissa. Kyllä mä puen päälleni ihan mitä haluan ja mistä tykkään näky ne kahvat eli ei. Totta kai mullaki joskus harmittaa etten niin timmissä kunnossa ole ku ennen lapsia. Mahaa haluaisin pienemmäksi, mut ku en vaan saa aikaiseksi tehdä asialle mitää, joten turha valittaa :D
Mut asiaan:
Tuossa kuvassa ei näy kyllä yhtään mitää ylimääräistä. Ihan turhaan sitä mietit. Hoikka ku mikä. :)
 

Yhteistyössä