S
Suklaanallekarhu
Vieras
Kauhea inspis iski kirjoittaa kirja, kun katsoin yhtä elokuvaa. Useinkin yllättää tämä inspis. Nyt tuli yhtäkkiä sellainen olo niin kuin sisälläni olisi tarina , joka tahtoo ulos. Aiemmin minua on pidätellyt sellaiset asiat, kuin liian monta tarinaa, joista en ole osannut valita. Ja eihän suomalaiset kirjailijat tienaa ku hyvä jos pari tonnia vuodessa. Huonosti palkattua hommaa, mutta viime aikoina minulla on kypsynyt ajatus, että kirjoitaminen voisi olla terapeuttista, kun sitä kerran tekee jatkuvasti mieli tehdä. 
Herää kysymys, kuinka monta sivua pitkä tarinani pitäisi olla, jos teen sen A4 paperille, Times New Romanilla, fonttikokona 12? Tieto tietysti löytyisi jonkin kustantamon sivuiltakin, jos ette taas vastaa minun aloitukseen mitään..
Olisiko aivan tyhmää käyttää taiteilijanimeä jos saisin joskus jotain julkaistua? Jos tuleekin kirjoitettua jotain sellaista, jota en halua kaikkien tuttujen tietävän, että se on minun kynästä?
Herää kysymys, kuinka monta sivua pitkä tarinani pitäisi olla, jos teen sen A4 paperille, Times New Romanilla, fonttikokona 12? Tieto tietysti löytyisi jonkin kustantamon sivuiltakin, jos ette taas vastaa minun aloitukseen mitään..
Olisiko aivan tyhmää käyttää taiteilijanimeä jos saisin joskus jotain julkaistua? Jos tuleekin kirjoitettua jotain sellaista, jota en halua kaikkien tuttujen tietävän, että se on minun kynästä?