loistavat
Mukana oli tällöin 1- ja 3-vuotiaat lapset.
Hotelli on todella siisti, kuten myös huoneistot. Meillä oli kaksi kaksiota osittaisella merinäköalalla, joka oli mainio valinta. Huoneista näkyi hyvin meri (toisesta ulkosivulta, toisesta hotellin u-muotoisen pihan poikki). Mielestä osittainen merinäköala oli paras valinta, sillä merinäköalassa aurinko paistaa suoraan huoneisiin ja ilman näköalaa näkymä on tielle.
Huoneistojen varustelutaso oli hyvä. Mielestäni kaikki tarvittava löytyi.
Meillä oli hotellissa puolihoito, joka oli mielestäni hintansa väärti. Joka ilta oli eri teemalla ruoat. Aamiainen oli myös erittäin hyvä ja monipuolinen.
Hotellin allasalue oli mukava.
Ranta on vertaansa vailla. En ole koskaan ennen moista nähnyt. Se on todella sen 18 km pitkä ja niin loiva, että pienetkin lapset pärjäävät siellä hyvin. Vuoroveden vaihtelut ovat uskomattomat ja rannalla on simpukoita kerättäväksi vaikka kuinka. Itse kävin aamulla aikaisin juoksemassa pitkin rantaa, ihana aloitus päivälle.
Itse kylässä ei ostamista oikein ole, mutta lähellä on toinen pieni kylä, josta löytyy jo jotain. Lisäksi kannattaa käydä lautalla Espanjan puolella ja muistaa se aikaero -siestää ajatellen.
Kysele lisää, jos haluat tietää jotain spesiaalia. Paikka oli oikeasti niin kiva, että mun tekisi sinne mieli mennä uudelleen ja ne paikat ovat harvassa.