Montako viestiä? Oletko "riippuvainen"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jose
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jose

Uusi jäsen
10.01.2005
8
0
1
Lueskelin tuossa kirjoittamianne tekstejä ja varsin katsoin myös että monta viestiä kukin on kirjoittanut (profiilista), ihan järkyttävää! kuinka teillä on aikaa istua täällä (no nyt istun minäkin, mut tosi harvoin edes koneella)!!!??? monia satoja ja joillakin tuhansseja viestejä!!
onko teillä yhtään päivää tai edes viikkoa kun ette tule tänne, vai onko se päivän eka "työ" että avaatte konen ja tulette kaksplussan sivuille taivastelemaan?
onnee teille.

näin sanoo joku musta joka nyt harmailee, joka huomasi että itsellä tuhansia viestejä ja päätti olla kirjoittamatta enää niin paljon :D

en käy täällä joka päivä, en edes joka viikko.

joskus työn ohessa pidän palstaa auki ja kirjoitan ja vastailemalla kaikkiin gallupeihin tms. saa yllättävän paljon viestejä.
mitä sitten, sitähän varten tämä on!

toki joskus kotona ollessakin käväisen ehkä, jos ei ole mitään muutakaan tekemistä, mutta se on harvinaisempaa.<br><br>

Ei ole päivän eka työ. Ihan ekana vien koiran ulos =) Yleensä sen päälle on 10 tunnin työpäivä +työmatkat. Sitten ruuanlaittoa jne. Mutta kun on palstaillut jo vuosia ja usein naputellut öiseen aikaan, niin väkisinkin niitä viestejä kertyy.

Olen varmaan jossain määrin riippuvainen, ainakin noiden y-viestien osalta. Ne täytyy joka tapauksessa käydä päivittäin lukemassa ja samalla sitten voi katsoa palstan puolellekin. Mietin muuten, että mahtaako nuo kerhojen puolella kirjoitetut jutut lisätä profiilissa olevien viestien lukumäärää?

Kyllähän niitä reilu 10000 on ja jos ei välillä ois siistitty niin vielä enemmänkin :) Tosin ne onkin kertyny sit reilun 5 vuoden aikana ja näin hiljaisina aikoina töissäkin on palsta auki - eli kaipa voin sanoa olevani riippuvainen. :whistle:

Juu,mä asun tässä koneella... makuupussissa välillä torkun,leiri on tässä ympärillä. Onneksi mies tuo välillä vähän syömistä ja juomista,vessahätä on ainoo mikä saa miut pois tästä. Hei haloo, luulisi että jokaisella on niissä omissa asioissaan ihan tarpeeksi, ei kuulu sulle pätkän vertaa,kuinka paljon täällä kirjoitellaan. Ja kyllä,olen riippuvainen,mutta en käy täällä joka päivä ja kesällä pidän taukoa muutenkin. Mutta kun kirjoitan,niin kirjoitan paljon \|O

Ei tämä ole päivän eka työ, välillä käyn aamuisin täällä, kun juon kahvit, mutta lähes joka päivä tässä päikkäriaikana tuun koneelle. Teen tässä samalla miljoonaa muutakin asiaa (väkerrän kotisivuja, oon vertaistukitoiminnassa, ja sähköpostia käytän useasti päivässä, sinne tulee päivittäin paljon tärkeää, maksan laskuja yms.).

Jos multa vietäis kone pois, niin en mä tätä palstaa ensimmäisenä ikävöisi, vaan noita muita juttuja, mitkä saa tuhat kertaa kätevämmin hoidettua koneella kuin ilman konetta :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 12:53 MendedHearts kirjoitti:
Jos multa vietäis kone pois, niin en mä tätä palstaa ensimmäisenä ikävöisi, vaan noita muita juttuja, mitkä saa tuhat kertaa kätevämmin hoidettua koneella kuin ilman konetta :whistle:
Meiltä lähtisi leipä pöydästä, jos ei olisi konetta :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:23 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 12:53 MendedHearts kirjoitti:
Meiltä lähtisi leipä pöydästä, jos ei olisi konetta :D

Meillä menis varmaan laskut ulosottoon kun kukaan ei viittis lähteä pankkiin... :whistle:

Kyllä tää kuullu mun päivitäisinn rutiineihin. nukutan pikuisen tässä sylissä. istuntässä vielä hetken. sitten tuun taas illall kun muut on mennyt nukuu ja vastaan aina plajon kaikkiin ketjuihin.

Kyllä mie taidan olla riippuvainen.. :ashamed: :whistle:

mun päivä rutiineihin kuuluu se, että aamupalan ja lapin kansan jälkeen tuun koneelle lukemaan iltalehden ja ilta-sanoman, katsomaan sähköpostit ja sit vilkaisen mitä täälllä puhutaan.. enemmän mie kuitenkin vain luen kuin kirjoitan..

Yhteistyössä