Montako "vauvakiloa" sinulle jäi?

  • Viestiketjun aloittaja gallup..
  • Ensimmäinen viesti
pitkä rupeama
Mulla neljä lasta
1.raskauden lähtöpaino oli 60kg ja lapsen synnyttyä 76 kg
2. raskauden lähtöpaino 62 kg ja lapsen synnyttyä 55kg
tässsä välissä n 15v
3. raskauden lähtöpaino 91kg ja lapsen synnyttyä 98kg
4. raskauden lähtöpaino 107kg ja lapsen synnyttyä 104 kg

Nuorin lapsi nyt 4v ja paino 58 kg
 
vierasd
[QUOTE="Apuva";29985556]Te jotka olette pudottaneet painoa, millä tavoin olette laihduttaneet? Itse olen hoitovapaalla ja kilot on tiukassa. Pitäiskö vetää jokin tiukempi kuuri aluksi vai miten?[/QUOTE]

Syömällä 5 kertaa päivässä (samoin kuin lapsetkin siis), pienentämällä annoskokoja, lisäämällä kasvisten ja salaatin määrää, pyrkimällä syömään sen 500g kasviksia päivässä ja huolehtimalla, että päivän kalorivajeeksi jää noin 500 kaloria.

5 kuukautta, -12kg. Ei poppakonsteja tai selityksiä ettei lasten kanssa voi ja pysty. Itsellä oli väärää tietoa tai paremminkin vääriä luuloja omasta syömisestäni. Olen hankkinut kiloni syömällä tavallista kotiruokaa liian isoja määriä kulutukseeni nähden. Kalorien kirjaaminen ja ruokien punnitseminen avasi silmäni.
 
natusan
Ekan kanssa ei jäänyt mitään, päinvastoin; lihoin 9 kiloa odotusaikana ja laihduin synnytyksen jälkeen aika pian 13 kiloa, jolloin mitat olivat 170/58. Seuraavien raskauksien myötä jäi kilo sieltä ja toinen täältä, jolloin pahimmillani painoin reilusti yli 80kiloa. "Onnekseni" tuli tapahtuma, jonka takia meni ruokahalu ja laihduin yli 24 kiloa, ja nyt olen mielestäni ollut lähes norm.painoinen viimeiset pari vuotta; 170/n.60
 
huhvbh
Ei jäänyt kiloja. Olen jopa muutaman kilon hoikempi kuin silloin kun aloin odottamaan esikoistani. Jostain syystä imetys kuihdutti minut nopeasti. Tai hormonit, olin molempien synnytysten jälkeen muutaman kuukauden todella ylikierroksilla. Noin 16 kiloa tuli raskauksien aikana lisää.
 
vieras...
Kummankin raskauden lopputulos oli -2kg. Mutta se vauva-aika... univaje, stressi ja ne helvetin hormonit, joten molempien lasten kohdalla olen syönyt itselleni noin +10kg ennen kuukautiskierron palautumista. Ja molemmilla kerroilla kierron palattua ne kilot ovat kadonneet vaivattomasti 4-5 kuukaudessa.

Itse minä sen ruoan suuhuni laitan, mutta joku joku siinä mättää kun vuosi vauvavuonna ei ole ollut itsehillinnän rippeitäkään :( Tokalla kierroksella vielä päätin, että nyt kun tiedän riskin etukäteen niin osaan sen välttää, mutta paskanmarjat.
 

Yhteistyössä