Montako timanttia vihkisormuksessanne on?

Aikoinaan kun menin nuorena (18-v) naimisiin ja vihkisormuksessani oli viisi timanttia, niin mummoni sanoi, että se tietää sitten viisi lasta tässä liitossa. Nauroin sillon koko hölynpöly uskomukselle.
Nyt menin toista kertaa naimisiin ja uuteen sormukseen istutettiin kuusi timanttia.
Muistin nämä mummon sanat ja hitto vieköön, voiskos siinä olla perää? Eka liitosta meille tosiaan syntyi viisi lasta.
Nyt on yllätys raskaus alkumetreillä ja jos synnytykseen asti päästään, niin pienokaiseni olisi minulle kuudes lapsi. Se nyt on taivaantosi, että tässä liitossa ei tule syntymään kuutta lasta :D

har
Mulla oli alkujaan 12 mutta 2 on matkan varrella tippunut, mitäs siitä sitten pitäisi päätellä? Ja ei, meille ei todellakaan tule 12 lasta, eikä edes kymmentä. Tällä hetkellä on 2 ja tod.näk. saa riittää.

Miun vihkisormuksessa on timantin sijaan musta ovaalinmallinen kivi.
Kaunis sormus mihin ei kyllästy.
Eikä kyllä ole yhtään lasta.

Useimmissa hääpäivälahjaksi ostetuissa sormuksissa on sitten timantteja.

mulla
Aikoinaan kun menin nuorena (18-v) naimisiin ja vihkisormuksessani oli viisi timanttia, niin mummoni sanoi, että se tietää sitten viisi lasta tässä liitossa. Nauroin sillon koko hölynpöly uskomukselle.
Nyt menin toista kertaa naimisiin ja uuteen sormukseen istutettiin kuusi timanttia.
Muistin nämä mummon sanat ja hitto vieköön, voiskos siinä olla perää? Eka liitosta meille tosiaan syntyi viisi lasta.
Nyt on yllätys raskaus alkumetreillä ja jos synnytykseen asti päästään, niin pienokaiseni olisi minulle kuudes lapsi. Se nyt on taivaantosi, että tässä liitossa ei tule syntymään kuutta lasta :D
9 timanttia mun sormukessa ja lapsia 2. Eikä lisää tule, koska olen menossa kohdunpoistoon vajaa 2kuukauden päästä. Eli ei ainakaan mun kohdalla pidä paikaansa

Yhteistyössä