Montako suklaarasiaa ostatte kotiin jouluksi?

Ollaan syöty jo yli 3 tai jopa 4.... aargh! Mokomat toivat suklaata lahjaksi sairaalaan :D
Vielä 3 rasiaa jäljellä :S .. Vien ne papan luo jouluaatoksi kaikkien syötäväksi jos en retkahda...

Jännä että ihmiset toi noin paljon suklaata vaikka valittelin kaikille lihoneeni raskaudessa yli 21 kiloa ja sanoin että koitan päästä kiloista eroon. Taisivat unohtaa?
Ja mä oon heikkona suklaaseen :(

Zoe-F
Emme yhtään.
Kolme ostimme, kaksi lahjakoreihin ja yhden jos jossakin tulee käytyä, ja sekin visusti jo pakattuna, ettei tule katuma päälle.
Normaalisti tota suklaata tulee sellaset kymmenen rasiaa.

kolmen isä
Tähän mennessä syöty 6 suklaalevyä. Nyt ostimme tarjouksesta 10 suklaakalenteria á215g. Suurin osa suklaasta ostetaan tarjouksesta joulun jälkeen, veikkaan muutamaa kiloa. Ainakin viimeksi minulla meni noin. Eilen söin puolikkaan suklaakalenterin illalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Te jotka saatte lahjaksi suklaata niin miten voitte olla varmoja et saatte just niitä joista eniten pidätte? Itselläni ainakin olisi joulu pilalla ilman tiettyä suklaata :xmas:

Tai ehkä kaikki eivät vaan ole niin persoja kuin minä... :p
nooh,ei oo ikinä ollu niin huono tuuri että olis tullu sellasta suklaata josta ei tykkää :D viime vuonnakin tais tulla n 15 suklaarasiaa :whistle:

vieras
lahjaksi ei taida tulla mut osttettua kylläkin ja todella paljon jo aatoksi mut
mies tyhjentää suklaahyllyt kun ne tulee tarjokuseen valehtelematta viime vuonnakin n.7kg ja tuhoo ne melkein yksin, eikä oikeesti näy miehessä missään painaa n.75kg

Yhteistyössä