Montako Stockmann-mukia sinulla on? Ja aiotko hankkia sen vielä (esim. huuto.net?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Napnap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Napnap

Vieras
Itse ostin kolme.

Yhden itselle, yhden äidille ja yhden siskolle. Olisi niitä siellä ollut enemmänkin mutta en jaksa jälleenmyymistä ajatellakaan :)

Montakos teillä on, onko yhtään? Aiotko sen vielä hankkai jos niitä tulee suht edullisesti huuto.nettiin myyntiin?

Oli kyllä kiva että sai edes tuon yhden itselleen. Minusta se on kaunis.

Yksi on. Toisen tilasin netistä, saa nähdä tuleeko perille. Maksun ainakin ottivat.

Toinen tulee ihan käyttöön ja toinen varoiksi kaappiin, jos menis käytössä rikki niin ei harmita sit niin pirusti.. :)

Kiva kun toiset ostaa 4 ja toiset eivät kerkeä saada yhtäkään. itse tänään 2 tuntia odottelin että ilmestyy myyntiin kun oli päivitys ongelmia. lopulta ilmoitus että loppuunmyyty! :( onneksi sain puhelun että saan kuitenkin sen mukin toista kautta! :) mutta oli pari kaveria jotka eivät saaneet edes sitä yhtä!

[QUOTE="turhautunut";27701940]Kiva kun toiset ostaa 4 ja toiset eivät kerkeä saada yhtäkään. itse tänään 2 tuntia odottelin että ilmestyy myyntiin kun oli päivitys ongelmia. lopulta ilmoitus että loppuunmyyty! :( onneksi sain puhelun että saan kuitenkin sen mukin toista kautta! :) mutta oli pari kaveria jotka eivät saaneet edes sitä yhtä![/QUOTE]

no mä istuin aamulla yli 2h koneella ja päivitin sivua ja odotin. Sit pääsin sivuille ja sain otettua ne 4 ja maksoin ja pois.

No näistä 4 yksikään ei jää mulle

[QUOTE="turhautunut";27701940]Kiva kun toiset ostaa 4 ja toiset eivät kerkeä saada yhtäkään. itse tänään 2 tuntia odottelin että ilmestyy myyntiin kun oli päivitys ongelmia. lopulta ilmoitus että loppuunmyyty! :( onneksi sain puhelun että saan kuitenkin sen mukin toista kautta! :) mutta oli pari kaveria jotka eivät saaneet edes sitä yhtä![/QUOTE]

mä tilasin omani joskus vähän ennen klo 14. hyvin sai ostettua. yhden tilasin itselle käyttöön.

joo, mäkin lähdin tänään jo klo. 7 liikkeelle että sain mukin, ja siis nolasin itseni ja juoksin pitkin stockan rullaportaita muun massan mukana :D eli koen että olen mukini ansainnut. (2 kpl) Oli se sen arvoista :DDD

[QUOTE="Vieras";27702047]0

Toivon, ettei elämä koskaan kuihdu niin ankeaksi, että joku isoturpainen tyyppi kahvimukissa aiheuttaisi sykkeen kiihtymistä.[/QUOTE]

tuntuu sua asia kumminkin vähän kaivelevan, vastauksen agressiosta päätellen. I mean.. why bother?

Meille on tullut muumiastioita lahjaksi, ja käytössä pelittävät ihan hyvin. Mutta kyllä minäkin ennemmin potkaisisin itseäni jalkaan kuin pistäisin niitä johonkin vitriiniin esille. Ihan riittävästi muumikamaa tässä talossa muutenkin.

[QUOTE="vieras";27702050]tuntuu sua asia kumminkin vähän kaivelevan, vastauksen agressiosta päätellen. I mean.. why bother?[/QUOTE]

En tiennyt edes mistä kyse ennenkuin avasin palstan. Eikä mitään tietoa, minkä näköinen kuppi. Rehellinen vastaus vain ilman aggressiota. En oo koskaan tajunnut mikä muumeissa vetää, tuntuu liittyvän jotenkin siihen kun naiset muuttuvat pelkiksi äideiksi. Karmeinta mitä voin kuvitella olisi mies muumi-pyjamassa :D

[QUOTE="Vieras";27702072]En tiennyt edes mistä kyse ennenkuin avasin palstan. Eikä mitään tietoa, minkä näköinen kuppi. Rehellinen vastaus vain ilman aggressiota. En oo koskaan tajunnut mikä muumeissa vetää, tuntuu liittyvän jotenkin siihen kun naiset muuttuvat pelkiksi äideiksi. Karmeinta mitä voin kuvitella olisi mies muumi-pyjamassa :D[/QUOTE]

Tätä minäkin tässä vähän ajan takaa. Luulisi että juuri niinä vuosina, kun koti pursuaa kaikenmoista lelua ja muumikirjaa, sitä haluaisi vastapainoksi hankkia itselleen jotakin tosi yksinkertaista ja ajatonta, sikäli kun välittää koriste-esineistä ylipäätään.

Mutta eivät kaikki ajattele samalla tavalla eikä tarvitsekaan.

[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";27702097]Tätä minäkin tässä vähän ajan takaa. Luulisi että juuri niinä vuosina, kun koti pursuaa kaikenmoista lelua ja muumikirjaa, sitä haluaisi vastapainoksi hankkia itselleen jotakin tosi yksinkertaista ja ajatonta, sikäli kun välittää koriste-esineistä ylipäätään.

Mutta eivät kaikki ajattele samalla tavalla eikä tarvitsekaan.[/QUOTE]

Näin on, kukin tyylillään. Mulla tuli toisen lapsen jälkeen vastaisku tätiytymiselle, oli kiva pitää kiinni myös omasta elämästä, ja erityisesti naisellisuudesta. Sopivina hetkinä oli kiva puuhailla mahdollisimman ei-lapsellisten asioiden parissa plus että kotia muutettiin myös aikuisille mukavammaksi paikaksi. En voisi kuvitellakaan vetäväni päähän samanlaista retro-pipoa kuin lapsi, kerääväni muumin kuvalla varustettuja kippoja tai harastavani ainoastaan äiti-lapsi-jumppaa. Mut jollekin se voi olla tärkee juttu elämässä.

Yhteistyössä