Montako panoa ekan 1,5 vuoden aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekan jälkeen ekakerran synnytyksen jälkeen noin kuuden viikon päästä. Ja siitä se lähti. Me ei koskaan olla prameiltu määrillä, joten aika harvinaista ollut aina. Sanoisiko että noin 1-4kertaa kuussa.

toka lapsen jälkeen meni 4vkoa synnytyksestä ja sitten ollutkin aika jäissä koko seksihommat :(
Viime elokuusta jos lasken kertoja niin melkeinpä yhden käden sormilla laskettavissa...
eikä tämä ole minusta kiinni!
en vain uskalla tehdä enää itse aloitetta...

Satu nyt käyt kiinni mieheesi.

Olette tilanteessä jossa kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta kun on kulunut niin kauan.

Jos et päälle meinaa käydä niin vie keskustelu seks.iin niin näet pilkettä taas.

Onnea yritykseen :flower: :hug: :flower:

No huh huh... nyt meni vaikeaksi. Ekan 1,5 vuoden aikana varmaan toista sataa kertaa, tosi usein siis :p Nainti on niin nastaa että miksi sitä pitäisi pihdata? \|O Minä en ainakaan malta pitää näppejä erossa vaimostani, ja miksi pitäisi?!?!?!

Laskeskelin tuossa, että n. 400 kertaa 1,5 v aikana.

Ei sitten herneitä nenään kenellekkään. Ei ole tarkoitus kehuskella määrällä.

Eikös se mennyt niin, ettei se määrä vaan laatu. :)

Kiitti juho!! :hug:

tein aloituksen ja koko päivä mennyt tosi hekumallisissa merkeissä :)

Tosi paljon esileikkiä heti kun lapsien katse välttää ja miettimistä että missä vois vähän taas jatkaa... ;)

Ihanaa ja kuinka mahtavalta tuntui oman miehen kova k.alu kun istuin varovasti päälle, ihan meni kylmät väreet.

Niin k.iima.ssa olen että 4krt olen itseni tänään tyydyttänyt yksin ja vielä miehen panot päälle =)

Elämä on ihmisen parasta aikaa! Niinhän se mattikin sanoo.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2006 klo 23:13 satu kirjoitti:
Kiitti juho!! :hug:

tein aloituksen ja koko päivä mennyt tosi hekumallisissa merkeissä :)

Tosi paljon esileikkiä heti kun lapsien katse välttää ja miettimistä että missä vois vähän taas jatkaa... ;)

Ihanaa ja kuinka mahtavalta tuntui oman miehen kova k.alu kun istuin varovasti päälle, ihan meni kylmät väreet.

Niin k.iima.ssa olen että 4krt olen itseni tänään tyydyttänyt yksin ja vielä miehen panot päälle =)

Elämä on ihmisen parasta aikaa! Niinhän se mattikin sanoo.

Hieno juttu! Kuulostaa hyvältä. :)