Montako päivää olis semmonen ok lapsen olla syömättä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
vatsatautia siis, nyt kolmatta päivää syömättä, vähän on juonu kyl mehua mut maha on vieläkin kipee eikä tahdo ruokaa. Eihän se tossa taudissa se syöminen kait niin tärkeetä olekaan, mutta että missä vaiheessa pitäis huolestua siitä ettei ruoka mee alas? Äsken käytii vaakalla, 5v poika paino 15kg eli reilu kilo nyt lähteny painoa taudin aikana, mikä varmaan ei huolestuttavaa oo, mutta jotenkin vaan vähän häiritsee, kun tuo on muutenkin niin pienikokonen :ashamed:

ei oikein mikään auta jos ei saa syötyä.
Kunhan juo niin menee viikonkin juomisella.

Sitten ottaa kunnon öljy-sokeri kuurin kun tauti paranee.
KOita antaa suolaista ja makeeta juomista.
Lömmin kuppi taikka ihan lihalientä.
Muutama lusikallinen ees.

On tärkeetä että suola-sokeritasapaino säilyy kuitenkin.
Mehu pelkästää ei riitä,anna suolaista myös.

Puoliväkisin sitä juomista. Jotain sellaista, mikä maistuisi hyvältä suussa. Kun mulla oli vatsatauti, mikään ei maistanut, koska kaikki AIVAN KAIKKI maistui pahalle. Aikuisena tietysti tietin ja join silti.

Yritä siis tarjota jotain juotavaa, ihan sama mitä. Lidlissä on ihania nektareita, persikkaa ja päärynää, jos tykkäisi.

Ruuan kanssa ei myöskään mitään väliä, kunhan jotain menee, edes vähän. "täytyy syödä, täytyy juoda, tulee parempi olo ja paranet nopeammin, ei parane muuten jos ei syö tai juo mitään" on minulla se peruste, monta kertaa päivässä.

Hitto ku meil ei oo mitää sellasta herkkua mitä se söis, siis suolaista :( suolakaloista tuo tykkää yleensä tosi paljon ja olis ihme jos se niistä kieltäytyisi, täytyy varmaan lähteä niitä ostamaan. Ja vaikka mehujäätä tai jotain. Vaikertaa pieni vaan tota mahaansa kippurassa tuossa vieressä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Shoppari:
Eikö kiisseli tai marjakeitto maistu?

Ei :( Oon kantanu kaupasta noita gefilus-mehuja mut ei juo niitäkään, ainoastaan tota perinteistä mustaherukkamehua vaan lipittää. Mies lähtee just kauppaan, katsotaas jos osais tuoda jotain sellasta mitä poika söis.

Yhteistyössä