Montako litraa vettä päivässä? Onko sulla kannu pöydällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vedetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vedetön

Vieras
Mun pitäis opetella juomaan vettä! Näin kesällä sen huomaa tosissaan, kuin hitsin vähän sitä tulee juotua. Onko se sopiva määrä joku 1,5-2 litraa? Eikös sitä suositella et seisottais yön yli aina sitä vettä? Onko teillä aina kannu pöydällä josta siemailette päivän vesiannoksen?

No mulla on esim. Tänään tossa nokan edessä ollu koko ajan tollanen 3dl vesilasi, juon sellaisen ehkä 6x päivässä. Eli mitäs siitä tulee..? En jaksa laskee :D

Siihen päälle vielä 2-3 kuppia teetä.

Musta tuntuu että mä myös pysyn hoikkana sen takia että juon paljon vettä :) Syön mitä haluan ja annoskoot on aika isoja, suklaata ja leivoksiakin menee viikottain. Mutta silti pysyn hoikkana, taino normaalipainoisena. En tiedä voisko veden juonnilla olla osuutta asiaan kun en liho :D

Mulla on 0,5dl tuoppi jota täytän. Heti aamusta juon yhden tuopillisen ja aamupäivästä toisen. Päivän aikana n. 1,5-2litraa.
Ja tuosta kahvista...yhtä kahvikupillista kohti pitäisi juoda tuplamäärä vettä,kahvi kuivattaa elimistöä.
Itsekin olen opetellut juomaan pari vuotta sitten,ennen ei uponnut vesi yhtään.

3 litraa suositellaan juomaan päivässä. Mulla on aina puolen litran pullossa vettä, tosin en mä sitä mitenkään seisota. Siitä näkee sit paljonko on menny päivän aikana kun laskee montako pullollista.

Mä en juurikaan vettä juo vaikka tiedän et pitäis.. Eron olen kyllä huomannut siinä et kun tarkoituksella jätin kaikki muut juotavat pois ja kittasin vettä koko ajan, tuli juotua ainakin se pari litraa per päivä, niin silloin olin hyvinvoiva ja pirteä yms. Nyt vaan koko ajan väsynyt..

Minulla on aina puolen litran tuopissa vettä ja kuin sen aina tyhjäksi ekana aamulla tyhjään mahaan. Suolisto tynkää enemmän niin sanotusti seisotetusta vedestä. Noita tuoppeja jumpan päivän aikana 3-4 kpl.

[QUOTE="vieras";28621243]Minulla on aina puolen litran tuopissa vettä ja kuin sen aina tyhjäksi ekana aamulla tyhjään mahaan. Suolisto tynkää enemmän niin sanotusti seisotetusta vedestä. Noita tuoppeja jumpan päivän aikana 3-4 kpl.[/QUOTE]

Ihana tää kännykän ennakoiva kirjoitus, mut koettakaa saada selvää.

Yhteistyössä