Montako laukkua naisella on liikaa?

Enemmän kuin tarvitsee? Minulla on neljä, arkikäytössä lähettilaukku, vaativammassa arkikäytössä kånken-reppu, hienompaan käyttöön nahkainen käsilaukku (no okei en käytä tätä ikinä) ja reissukäyttöön rinkka. Joku saattoi huomatakkin etten ole kovin laukkufriikki, mutta lukitsisin itseni ulos joka päivä jos vaihtelisin laukkua päivän mukaan.
 
Sillon on liikaa jos niitä ei käytä. Vaan lojuvat jossain kaapissa. Itelläni on reppu sekä 3 olkalaukkua. Kankainen arkikäytössä ja nahkaiset juhlakäyttöön, vaalea ja musta. Yhtään enempää en tarvi ja kaikkia käytän. Tuttu on laukkuhamsteri,järkky määrä kasseja ja lisää on ostettava vaikka marisee että raha ei riitä elämiseenkään. Silti on saatava uutta laukkua. Koskaan sillä ei näy kun yksi tai kaksi käytössä.
 
sähköpaimenkoira harmaana
Päivittäisessä käytössä: reppu, tietokonelaukku, parempi olkalaukku, urheilullisempi olkalaukku
Viikottaisessa käytössä: keinonahkainen iso "mökkilaukku", kameralaukku
Käytössä säilytykseen: vanha kulahtanut olkalaukku, muita vanhoja laukkuja
 
Hmm... :). Itse keräilen laukkuja, ainakin LV ja MK laukkuja. Yleensä ostan sellaisia mitä on tehty vain joku rajoitettu erä. Pidän yleensä vain 2 laukkua, mutta jos matkalle lähden tai on juhla, kokous ym... niin valitsen vaateiden kanssa sopivan.
 
Spencer Hastings
Mulla on seitsemän keskikokoista käsilaukkua, joista voisin nyt ainakin kaksi laittaa myyntiin.. en vain saa aikaiseksi. Sitten yksi suuri viikonloppulaukku, toki oikea matkalaukkukin. Pikkulaukkuja en ole edes laskenut, niistä ei yksikään ole mitään aitoja materiaaleja, ja ovat jotain kahden euron kirpparilöytöjä.

No toisaalta voisin kyl myydä vaikka neljäkin noista keskikokoisista laukuista. Kompaktin monikäyttörepun ostan heti kun tulee kohdalle joku sopiva.

En osaa sanoa mikä on liikaa, riippuu varmaan henkilöstä. Mulla nyt selvästi noita on liikaa, kun en joitain ole yli vuoteen käyttänyt.
 
Ne laukut on liikaa, jotka jää käyttämättä :)

Itselläni on käytössä arjessa oikeastaan vain yksi laukku. Eteisen laukkukorista löytyy sen lisäksi ehkä 4-6 laukkua, joista osa on juhlakäytössä ja osa esim. kesäkäytössä jonkin tietyn kesätakin kanssa.

Väitän, että kolmella laukulla pääsee pitkälle. Musta, ruskea ja musta juhlalaukku. Mutta ei 10 laukkua ole välttämättä liikaa. Eikä edes 30, jos niitä tosiaan käyttää :)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30830001:
Onko sun LV-laukut aitoja?
Kyllä, joka kerta ostan vain Helsingistä, kerran toin ulkomaailta :) ja Lv laukkuja ostan vain Limited Edition, vaikka näihin rahaa menee, mutta ikinä ei voi menettä rahoja, kun ne jotka tehty vähän saa hyvällä tuurilla jopa tuplat takaisin. On siis ihan turhaa ostaa ei aitoja. Minulla on vain yks feikki laukku, mutta sen ostin lapselle kun hän halusi sen, että voi leikkiä ja laita koiran sinne.
 
Yksikin on liikaa!

Huonot vaatteet elllei oo taskuja tai sit liikaa tavaraa. En tajua, miten miehet muka pärjäävät kasseitta mut naisella pitäisi olla joku himputin raahattava nahkapussi matkassa. :|
 
"Juulianna"
Yksikin on liikaa!

Huonot vaatteet elllei oo taskuja tai sit liikaa tavaraa. En tajua, miten miehet muka pärjäävät kasseitta mut naisella pitäisi olla joku himputin raahattava nahkapussi matkassa. :|
Just joo. Ei ole mulla huonot vaatteet eikä liikaa tavaraa. Olisi kamala yrittää tunkea taskuihin kaikki tarvittava. Pakko olla mukana vähintään lompakko, avaimet, puhelin ja astmalääke. Ei nuo mahdu taskuihin. Mä pidän laukkua erittäin kätevänä, ei tarvitse yrittää tukkia tavaroita housujen ja takin taskuihin.
 
Yksikin on liikaa!

Huonot vaatteet elllei oo taskuja tai sit liikaa tavaraa. En tajua, miten miehet muka pärjäävät kasseitta mut naisella pitäisi olla joku himputin raahattava nahkapussi matkassa. :|
No mä vaan en tykkää kulkea siten ett taskuihin on tungettu lompakko, avaimet, känny,särkylääkkeet ja maholliset hygieniakamat. Mies tunkee taskuihin ja sitte ne hajoaa avaimista jne. Ja juhlissa, mekon taskuunko ne tärkeät täytyy laittaa?Eikö sulla En mää kassialma oo kuitenkaan ja kannan vain tarpeelliset mukana.
 
"viekku"
Minulla on - no - monta laukkua. Marimekon klassikoita taitaa 6kpl, erivärisiä. Muutama Desigualin laukku. Kirpparilta olen ostanut kivoja pikkulaukkuja ja iltalaukkuja. Muutamia keskikokoisia "kasseja" lyhyemmille reissuille ja kunnon matkakasseja piemmille reissuille. Matkalaukkujakin on iso ja pienempi. Vaihtelen laukkuja värien ja vuodenaikojen mukaan. Nyt toisin olen ollut kovin ihastunut Desigualin kassiini ja olen käyttänyt sitä koko talven ja kevään enkä aio vaihtaa sitä vielä kesäksikään. Laitan laukkuja myyntiin, jos ne eivät enää miellytä.
 
Kai niitä voi olla niin paljon kuin tykkää?

Itselläni ei ole kuin kaksi pienehköä nahkalaukkua, toinen pelkistetty musta, toinen kultasomisteinen musta kultaisella olkaketjulla.
Lisäksi on musta nahkareppu, jota käytän ylivoimaisesti eniten.
Aina, kun vaan mahdollista, menen ilman mitään reppua/laukkua, sillä mun mielestä etenkin laukku pilaa lähes asun kuin asun.
Ai niin, on mulla pari kirjekuorilaukkua iltakäyttöön myös.
Laukustani kaikki olen yhtä lukuunottamatta saanut vanhemmiltani ja repun ostanut itse, eli ei tosiaan kauheasti laukut kiinnosta. :D

Kenkiä taas löytyy suht. paljon, 21 paria nyt eteisessä käyttövalmiina (ne, mitä käytän nyt) ja kaapeissa arviolta sama määrä (talvikenkiä, odottamassa helteitä tai ei tuu käytettyä juuri koskaan).
Takkeja löytyy kans arviolta sama määrä kuin kenkiä.

Ymmärrän siis hyvin, jos jollakin on vaikkapa 40 laukkua.
 

Yhteistyössä