Kuinka monta lasta uskoisit itse voivanne hoitaa ongelmitta tuloillanne?Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:yksi lapsi ja käteen jää yhteensä 2700? sisältää lapsilisän..
ja se ketju ei ollut että "saako köyhät hankkia lapsia" vaan "lapsia vain jos on rahaa".. mulla vissiin ei ole oikeutta keneltäkään kieltää lasten hankintaa..
"saako köyhät hankkia lapsia", "lapsia vaan jos on rahaa" - pointti on jokseenkin sama. Ymmärsin kyllä mitä tarkoitat enkä ole siitä eri mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:yksi lapsi ja käteen jää yhteensä 2700? sisältää lapsilisän..
ja se ketju ei ollut että "saako köyhät hankkia lapsia" vaan "lapsia vain jos on rahaa".. mulla vissiin ei ole oikeutta keneltäkään kieltää lasten hankintaa..
peesi, paitsi meillä 2lasta.Alkuperäinen kirjoittaja Mie:5 lasta ja nettotulot noin 3400e
tod näköisesti kolme lasta on se mihin tähdätään.. tulot kuitenkin nousevat kun menen töihin takaisin..Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Kuinka monta lasta uskoisit itse voivanne hoitaa ongelmitta tuloillanne?Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:yksi lapsi ja käteen jää yhteensä 2700? sisältää lapsilisän..
mikä toi lapseneläke on?Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Me kaksin ton pikku-ukon kanssa. Nettotulot n. 1300 riippuen kuukaudesta + herran lapseneläke nettona reilut 500, sekä lapsilisä yh-korotuksella. Ei asumistukea.
Sitä saa lapsi jonka toinen vanhemmista on kuollutAlkuperäinen kirjoittaja elin:mikä toi lapseneläke on?Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Me kaksin ton pikku-ukon kanssa. Nettotulot n. 1300 riippuen kuukaudesta + herran lapseneläke nettona reilut 500, sekä lapsilisä yh-korotuksella. Ei asumistukea.
onko se noin suuri?Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Sitä saa lapsi jonka toinen vanhemmista on kuollutAlkuperäinen kirjoittaja elin:mikä toi lapseneläke on?Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Me kaksin ton pikku-ukon kanssa. Nettotulot n. 1300 riippuen kuukaudesta + herran lapseneläke nettona reilut 500, sekä lapsilisä yh-korotuksella. Ei asumistukea.
Näin just. Ja se lasketaan sen kuolleen vanhemman tuloista (meidän ukkokaan ei saa kelalta, ku saa isänsä entisen työnantajan eläkekassasta).Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Sitä saa lapsi jonka toinen vanhemmista on kuollutAlkuperäinen kirjoittaja elin:mikä toi lapseneläke on?Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Me kaksin ton pikku-ukon kanssa. Nettotulot n. 1300 riippuen kuukaudesta + herran lapseneläke nettona reilut 500, sekä lapsilisä yh-korotuksella. Ei asumistukea.
Niinku tohon jo ehdin kirjottaa, ni lasketaan isänsä tuloista tuo eläke. Eli tämä ei ole kelan maksamaa eläkettä, vaan isänsä työnantajan eläkekassan, kelan maksama olis paaaaljon vähemmän.Alkuperäinen kirjoittaja elin:onko se noin suuri?Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Sitä saa lapsi jonka toinen vanhemmista on kuollutAlkuperäinen kirjoittaja elin:mikä toi lapseneläke on?Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Me kaksin ton pikku-ukon kanssa. Nettotulot n. 1300 riippuen kuukaudesta + herran lapseneläke nettona reilut 500, sekä lapsilisä yh-korotuksella. Ei asumistukea.
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Niinku tohon jo ehdin kirjottaa, ni lasketaan isänsä tuloista tuo eläke. Eli tämä ei ole kelan maksamaa eläkettä, vaan isänsä työnantajan eläkekassan, kelan maksama olis paaaaljon vähemmän.Alkuperäinen kirjoittaja elin:onneksi saa noin paljon. Haleja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Sitä saa lapsi jonka toinen vanhemmista on kuollutAlkuperäinen kirjoittaja elin:mikä toi lapseneläke on?Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Me kaksin ton pikku-ukon kanssa. Nettotulot n. 1300 riippuen kuukaudesta + herran lapseneläke nettona reilut 500, sekä lapsilisä yh-korotuksella. Ei asumistukea.
onko se noin suuri?