Montako lasta haluat?ja montako jo on?

• Viestiketjun aloittaja äiti-80
  • Ensimmäinen viesti
äiti-80
Siinä koko kysymys kerralla:)
Itselläni on kolme mutta yhden vielä tahtoisin,mutten oikein tiedä jaksanko sittenkään sitä rumbaa,nuorin nyt 2 ja jo suhteellisen mukavassa iässä,ei tarvitse sylissä kannella enää:)

neljä on ja haaveilen vielä yhdestä mutta eilen ajattelin että voi olla että se viides jää haaveeksi :'(
Koska työtä noissa neljässäkin on ja kasvaessaan niihin menee enemmän rahaa ja kuitenkin kaikille haluan tarjota samat jutut siis vaatteet, harrastukset, leirit yms.
Mut voihan olla että se puuttuva Kaapo voisi olla koirakin B)
aika näyttää miten käy mut ainakaan seuraavaan 5vuoteen ei yhtään vauvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
0 lasta nyt ja tavoitteena 7 :)
en osaa perustella.

Mun serkku sanoi munoin toisen poikansa ristiäisissä, että "seittemän veljestä tietysti", naureskeltiin kaikki, mutta nyt hänellä on kuusi poikaa eikä kukaan taida epäillä, etteikö se seitsemäskin sieltä vielä... Perusteluja en sen tarkemmin tiedä :D

meillä on nyt kolmas tulossa ja surullista olisi ajatella että tämä olisi viimeinen, vaikka ajattelinkin aiemmin että kolme saa riittää. toisaalta mä luulen että se neljäs on enemmän taloudellinen kysymys.. isompi talo, isompi auto lähinnä :/

Kolme on tällä hetkellä. Itse voisin haluta vaikka toisen mokoman lisää. Mut ei taida ehtiä enää. Mulla ku on periaate että yhtäkään lasta ei tule ku olen täyttäny 30 vuotta. Että voi olla että luku jää neljään. Seuraava on jo suunnitteilla mut ei olla asialle vielä mitään tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
0 lasta nyt ja tavoitteena 7 :)
en osaa perustella.

Mun serkku sanoi munoin toisen poikansa ristiäisissä, että "seittemän veljestä tietysti", naureskeltiin kaikki, mutta nyt hänellä on kuusi poikaa eikä kukaan taida epäillä, etteikö se seitsemäskin sieltä vielä... Perusteluja en sen tarkemmin tiedä :D
:D hih B)

Yhteistyössä