Montako lasta haluaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja montako sinulla/teillä on nyt? Kolme

Miksi se luku mitä toivot? Viisi mutta joskus ne kaksi vielä tulevaisuudessa ehkä 6-7-vuoden päästä.

Onko synnytyksesi/raskautesi ollet helppoja, vaikuttaako se päätökseesi?
On ollut helppoja kaikki. Ei vaikuta päätöksiin mitenkään.

Helppoja synnytyksiä ja raskauksia kaikki kolme.

jaa-a...enpä ole koskaan varsinaisesti suunnitellut montako lasta haluaisin...no ainakin enemmän kuin yhden,koska olin itse ainut lapsi.Nyt meillä on kolme ja tämä on hyvä määrä :)

1
raskaaksi tuleminen vei noin 3 vuotta, raskausaika tosi helppo, synnytysy tosi helppo, vauva-aika oli ihanan helppo ja vauva kiltti niinkuin tänäkin päivänä.
Silti, lapsilukumme on täynnä!

2 lasta on.

Itse tahtoisin vielä 2, mies enemmänkin.. :whistle:

Raskaudet ja synnytykset on ollut todella todella helppoja.Ei pahoinvointeja/oksentelua, ei muitakaan kipuja. Synnytykset on olleet täysin kivuttomia puudutuksen jälkeen.

Lapsetkin on kilttejä ja helppoja, eikä ole koskaan herätelleet turhanpäiten yöllä, eikä muutoinkaan yöllä usein.Eli ei oo ainakaan vielä väsyttänyt lasten hoito kertaakaan.

Tukiverkostoakin on niin paljon että yhteistä kahdenkeskistä aikaa saadaan niin paljon kuin vaan halutaan.

Synnytykset olleet kivuliaita, mutta silti hyvin menneet.
En osaa todellakaan sanoa montako lasta on hyvä luku. Sen verran tullut kokemusta siitä etteivät lapset ole itsestäänselvyyksiä, ja pienenäkin voidaan ottaa meiltä pois. Vauvakuume on

yksi nyt ja saattaa olla että ainoaksi rakkaaksi jääkin, mene ja tiedä. Synnytys suunniteltu sektio ja siitä toipuminen sujui helposti. Vauva-aika meillä alussa tosi itkuista ja se vaikuttaa ainakin tällä hetkellä mielessä tulevaisuuden lapsilukua ajatellen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja montako sinulla/teillä on nyt?
Miksi se luku mitä toivot?
Onko synnytyksesi/raskautesi ollet helppoja, vaikuttaako se päätökseesi?

Mielenkiinnosta vaan kyselen.... :)

Ehkä joskus kolme.
Nyt on kaksi ja toistaiseksi tarpeeksi.
Raskaudet aika kipeitä, mutta synnytykset tosi helppoja ja ei vaikutan päätökseen milläänlailla.

2 pikkusta on ja lisää sais tulla niin monta ku on tullakseen.. ikää mulla vasta 23v:)
Mutta taitaapi lääketieteelliset syyt tulla esteeksi (sektiot) ja ei suurperhettä saadakaan.. ;(

En ole koskaan ajatellut et montako haluaisin,kolme olen saanut ja enempää en saa.
Kaks ekaa raskautta ja synnytystä oli helppoja,kuopuksen koko odotusaika oli huolta ja muutenkin raskas,syntyikin kiireellisellä sektiolla keskosena.

Kolme lasta meillä on ja toiset kolme varmasti haluaisin ainakin, mutta mies ei halua. Raskaudet ovat olleet normaaleja, itse en niitä helpoiksi koe ja synnytykset myös normaaleja, mutta viimeisen jälkeen meinas henki lähteä. Vaikka lastenhoito ja odotuskin ollu rankkaa niin edellämainitut eivät vaikuta toiveisiin.

kolme lasta olis haaveissa...
nyt meillä yksi lapsi,poika 7kk.
odotus oli pelottavaa...synnytys ei pelota(vaikka häntäluu murtui ja imukuppiakin käytettiin)
toi pelko on paljon pahempaa!

mutta jos luoja suo niin kyllä me lisää haluttais
:heart:

Yhteistyössä