Montako lahjaa lapsi sai? Lapsen ikä?

  • Viestiketjun aloittaja kyssäri
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä isovanhemmat ei osta lahjoja meille. Inhoavat meitä... Kummit laittaa jotain tai muistaa tavallaan kummilapsia.

8-v sai meiltä 5 lahjaa, kummeilta 2 pakettia ja joulukalenterin jo ennen joulua.

6-v sai meiltä 5 lahjaa, kummeiltaan 2 pakettia ja yhdeltä kummilta tililleen rahaa.

3-v sai meiltä 4 pakettia, kummeiltaan 2 pakettia.
 
Poika 6.5v ja kolmetoista pakettia 3lelua 2 kirjaa, kynäboksin ja 9 pehmeetän pakettia ja kaikista oli tosi onnellinen.
Tyttö 5v 14 pakettia 4lelua 2, kirjaa, kynäboksin ja yhdeksän pehmeetä pakettia.
 
vieras
Meidän 3v sai

-Brio junaradan (äidiltä ja isältä)
-Brio narun perässä kulkeva puinen mäyräkoira (Tämä oli lemppari! Anopilta ja apelta)
-Legoja (Mun vanhemmilta)
-Vesivärit ja mehiläisvahaliidut + itse tehty villapaita (mun siskolta)
-rattikelkka (iskältä)
-Lammasreppu tulevalle tarhalaiselle (äidiltä)
-Kimble ja Marimekon raitapaita (miehen veljeltä)
-Villasukat, lapaset ja pipo (Mun vanhemmilta)

Ihan tarpeeksi oli lahjoja, jaksoi keskittyä kaikkiin vaikka tuo koira tuntuukin olevan ihan yliveto (otti sen puisen ison koiran kainaloonsa nukkumaan :D ). Ja mitään turhaa krääsää ei tullut, siitä olen iloinen!
 
vieras
kaulakorupaketin
palapelikirjan
housut
kuutiopalapelin
kirjan jossa samass piirustuslevy
leikkiläppärin
puisen muumipalapelin
ison pehmolelun
rikkaimurin
muumi muistipelin ja tommoisen yhdistä palapelin!

Eli noin 12 lahjaa ja ikää on 3v
 
Ihan kauheesti, ei tullut laskettua mutta vuori niitä oli.

Tyttö 4v ja poika 2v, molemmat saivat varmaan sen 30 lahjaa.

Kaikkein paras lelu oli tytön mielestä prinsessan pitkät hanskat, poika leikki eniten leikkiporakoneella. Suuri osa lahjoista oli isovanhempien ja kummien ostamia, melkein kaikki meidän antamat lelut oli ostettu käytettyinä (esim. legot).
 
2vee sai 41 lahjaa... :attn: meiltä 4 lahjaa,loput mummuilta ja kummeilta.. tänään tulee vielä muutama lisää kun kolmas mummu tulee tännepäin..menee vähän yli tää lahjamäärä ja tänä vuonna piti tulla vähempi! :$
 

Yhteistyössä