Montako kivituikkua hait sittarista :D

• Viestiketjun aloittaja Kfkdkf
  • Ensimmäinen viesti
Kfkdkf
Voisin veikata et kohta on huutis täynnä kivituikkuja

Osta 2 omopakettia (yht 10e) niin saat ilmaisen kivituikun, nehän maksaa jo yksin yli 10 e

Ite hain 3, kyl nyt on hetkeks pyykinpesuaineta

"A.p"
En ainuttakaan, miksi olisin hakenut. Joku raja sitä ahneudellakin.
Miten se tekee susta ahneen jos käyt hakemassa?

Mä keräilen noita ja siellä sattui olemaan yksi väri jota minulla ei edes ole. Lisäksi otin kaksi sellaista joita mulla ei oo ennestään kuin yksi.

Ihmiset ostaa niitä ja laittaa huutikseen ja näin saavat ilmaiset omot. Ahneutta?

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
[QUOTE="A.p";27170603]Miten se tekee susta ahneen jos käyt hakemassa?

Mä keräilen noita ja siellä sattui olemaan yksi väri jota minulla ei edes ole. Lisäksi otin kaksi sellaista joita mulla ei oo ennestään kuin yksi.

Ihmiset ostaa niitä ja laittaa huutikseen ja näin saavat ilmaiset omot. Ahneutta?[/QUOTE]

No siis en käy hamstaaramassa minulle turhaa tarjoustavaraa vain siksi että halvalla saadaan. Enkä myöskään siksi, että saisin nyhdettyä niistä rahaa huuto.netissä.

"poikia3"
Jaa meillä tarjous taisi olla 5 eurolla Omopaketti (siis nestemäinen Omo), ja kivituikku kaupan päälle. Ostin yhden Omopaketin ja siis yhden kivituikun, väriä jota mulla ei vielä ole. Mietin kyllä vähän, että pitäisikö noita ostaa lahjavaraksi - siis enemmän omoa ja tuikut kaappiin. Mutta en nyt tehnyt kuitenkaan niin.

Minusta ne tuikut on kauniita, eilenkin illalla poltin niissä kynttilöitä, kun ulkona oli synkkää ja myrskyistä. Kauniisti tuikkivat ikkunalla eri väreissä.

"shihtzu"
En yhtään, kun en käytä Omoa, mutta Libero vaippoja ostin 2 pakettia, niin sain Lenni lokinpoikanen-pehmon, tosin meillä noita vaippoja vielä käytetäänkin, että en ton pehmon takia ostanut pelkästään :)

En yhtään tällä kertaa.
Aikaisemmin oonkin ostanut kun tykkään kivituikuista mutta nyt on tullut takas niitä "pesutyynyjä" (Ariel excel tabs) enkä todellakaan lutraa minköön nesteiden tai jauheiden kanssa kun voin käyttää niitä :heart:

"vieras"
En yhtään, meillä ei käytetä Omoa enkä tarvii mitään tuikkuja :) Jos meillä olis paikka tollasille koristeille niin tykkäisin kyllä nimenomaan noista kivituikuista.

Janskujensku
Oi, mikä hyvä tarjous!

Minusta kivituikut ovat kauniita ja ajattomia yksinkertaisuudessaan.
Partylite-kutsuilla olin muutama viiko sitten ja minusta niissä on liikaa kaikenlaista krumeluuria ja hintaa. Eivät istu meidän sisustukseen, kun muutenkin pidän selkeästä.

Voisin käväistä cittarissa tänään, vai joko tarjous meni? :)

"A.p"
Tarjous oli kylläkin 2 omoa niin saa kaupanpäällisen...
Tai yksi isompi omopaketti.

Pesuainetta tarvii aina ja jos ois ollu enemmän ylinääräistä rahaa ni oisin ostanu vaikka 300 eurolla sitä pesuainetta ja saanut 30 kivituikkua.

"..."
Yhden hain. Olin harkinnut ostavani tummanvihreän mutta sitä väriä ei mm. Iittalan myymälästä löytynyt. Omoa käytetään muutoinkin joten tuli oikein hyvät kaupat! :) Kauniilta tuo tuikkusarja (mattalasinen, kirkas ja nyt tuo vihreä) tuossa pöydällä näyttää ainakin minusta... :)

Yhteistyössä