Montako kaloria on yksi points?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pointsari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne ei mene ihan suoraan niin, että yksi piste on tietty määrä kaloreita, rasvan määrä vaikuttaa asiaan myös. Mutta kai se lähellä tuota 50 on. Mun isä, joka on jonkunsortin matemaattinen nero ja tykkä laskea ihme asioita ja on vielä terveysfriikkikin sai tulokseksi 40, kun kyseli multa muutamien ruokien pistemääriä.

Siihenpä ei taida olla oikeaa vastausta. Jos panonvartijat laskisi, että laihduttaja syö 1200 kcal päivässä, niin yksi piste olisi jotain välillä 55 - 67 kcal. Mutta oikeasti ne eivät ole suoraviivaisesti muutettavissa kaloreiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ei se voi niin vähän olla, ei olis laihduttaminen kovin terveellistä

No tätä mietin itsekkin, että herranisä oonko mä laihduttanu noin pienillä kaloreilla! :0 Olen oikeasti järkyttyny. Ilmankos se kiloklubin ruokamäärä tuntui isolle!

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

No kun pn paljon asioita, joita saa 3 tai 4 pisteellä syödä niin paljon kuin haluaa ja myös 0 pisteen ruokia.

Niin kahvi, salaatinkastike ja ketsuppi esim. mutta eipä niistä niin paljon kaloreita tule, että tulis edes se 1500 täyteen

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

No kun pn paljon asioita, joita saa 3 tai 4 pisteellä syödä niin paljon kuin haluaa ja myös 0 pisteen ruokia.

Niin kahvi, salaatinkastike ja ketsuppi esim. mutta eipä niistä niin paljon kaloreita tule, että tulis edes se 1500 täyteen

Ruisleipä, peruna, pasta, rasvaton liha, vihanneksia ja hedelmiä vaikka millä mitalla. Kasvissosekeiton esim. voi tehdä niin, että siinä ei ole yhtään pistettä.

Yhteistyössä