Montako arkkia käytätte paskapaperia perseen pyyhkimiseen?

  • Viestiketjun aloittaja arkki
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";28105914]Joo ja muuta ei sit pestäkkään. Mut on se hyvä että sulla sentään on vasta jynssätty persereikä 24/7 :D[/QUOTE]

Väitätkö, että kukaan intialainen ei pese ikinä muuta kuin perseensä. Oletko ihan terve?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28105947]Väitätkö, että kukaan intialainen ei pese ikinä muuta kuin perseensä. Oletko ihan terve?[/QUOTE]

En todellakaan väitä ettei "ikinä" :D Olen täysin terve, ja ymmärrän täysin ihmisiä joilla EI ole neuroosia persereiän jatkuvasta jynssäämisestä. Mutta eikai näillä jynssääjillä muuta elämässä sit olekkaan kuin sen reiän puhtauden jatkuva kontrollointi, ja aina jaksavat samaan syssyyn muita haukkua ällöttäviksi ja saastaisiksi..

Kun ei omassa elämässä muuta oo ku yhden reiän hinkkaus..... suurin saavutus kenties.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28105964]En todellakaan väitä ettei "ikinä" :D Olen täysin terve, ja ymmärrän täysin ihmisiä joilla EI ole neuroosia persereiän jatkuvasta jynssäämisestä. Mutta eikai näillä jynssääjillä muuta elämässä sit olekkaan kuin sen reiän puhtauden jatkuva kontrollointi, ja aina jaksavat samaan syssyyn muita haukkua ällöttäviksi ja saastaisiksi..

Kun ei omassa elämässä muuta oo ku yhden reiän hinkkaus..... suurin saavutus kenties.[/QUOTE]

Pesemätön perse on likainen. EI sen kummempaa. Itse pesen kakan jälkeen. Ei sihen mene enempää aikaa kuin paperilla hingatessa.

Svistän vain teitä paskaperseitä. Olette likaisia.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28105989]Pesemätön perse on likainen. EI sen kummempaa. Itse pesen kakan jälkeen. Ei sihen mene enempää aikaa kuin paperilla hingatessa.

Svistän vain teitä paskaperseitä. Olette likaisia.[/QUOTE]

Peset siis saippualla oikeen vai? Epäilisin että menee kumminkin hieman enempi aikaa, jos ensin ottaa suurimmat paperilla, sit pesee vedellä ja sit vielä kuivailee.

Hahahhahaha, senkus :D huvinsa kullakin.
 
[QUOTE="vieras";28106001]:D Kuulostaa kätevältä. Itse suosin toimituksessa pulloharjaa, onhan se karseeta jos kakkaa jää rypyläiselle peppureiälle :( saastaisia ne jotka ei käytä![/QUOTE]

Erittäin kätevää ja suosittelen kaikille.
 
"provo"
[QUOTE="vieras";28106144]Juntit täällä vitsailee. Pari sataa vuotta ja sivistys saapuu. Sinnekin. Ehkä.[/QUOTE]

Sä oletkin tosi kulturelli noine "olet saastainen" kommentteines :D
 

Yhteistyössä