Monta orgasmia olet saanut peräkkäin..?

  • Viestiketjun aloittaja nnnn
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
5 kertaa ja otti sekin voimille :D Alkaa lopussa olee paikat ihan hellinä...
Ja en muuten ennen synnytyksiä saanut kertaakaan orgasmia yhdynnässä, nykyään saan joka kerta. Ihanaa! :)
 
klups
Tämä on oikeasti aika noloa, mutta oman käden kautta pystyin niitä nuorena tekemään peräperää hyvinkin monta. Oma ennätys oli 10 minuutissa saada 12 orgasmia peräkkäin masturboimalla. Ei onnistu enää. Vanha ja liian synnyttänyt.
 
"vierailija"
[QUOTE="vieras";25627370]5 kertaa ja otti sekin voimille :D Alkaa lopussa olee paikat ihan hellinä...
Ja en muuten ennen synnytyksiä saanut kertaakaan orgasmia yhdynnässä, nykyään saan joka kerta. Ihanaa! :)[/QUOTE]

Minäkin aloin nauttia seksistä kunnolla vasta synnytyksen jälkeen. Mulla ei ole kyllä tapana laskea orgasmeja. Jos tuntuu hyvältä niin tuntuu ja joskus tehdään miehn mieliksi. Mutta kivaa se on sillon kun sitä sattuu saamaan.
 
Katos kun ei ole
pieputapallaa ja muut vouhakkeet täällä kertomassa tarkemmin asioistaan :D Yleensä ensimmäisenä naukkailemassa raikasta valkoviiniä tiskikoneen päällä kalsarit nilkoissa ja kertomassa elämästään.
 
"mies"
ja naisilla...joku on yhden jälkeen niin möyhitty et ei kestä koskea, viimeksi punatukka sai kolme, sitä ennen vaaleaverikkö illalla kolme ja aamulla pari...edellinen vaaleaverikkö illalla viis ja aamulla kolme ennen töihinlähtöään...sit kannoin sen suihkuun ja menin laittamaan sille kahvia...nauratti kun se tuli suihkusta virkanaiseksi pukeutuneena ja suu oli korvasta korvaan...sanoin et kaikki arvaa mitä se on touhunnu viikonloppuna :)
 
miau
mä runkkaan monta kertaa päivässä.... yhdellä runkkaussessiolla oon monesti saanu reilu 20 orgasmia... yks ei tosiaankaa riitä... eikä kyl kymmenenkää. vaik onki iha voimakkaita kaikki. tuntuu aina et haluu lisää.. ongelma tuntuu olevan siinä haluamisen lopettamisessa.. ku joutuu väkisin pakottaa itteeni et en voi vaa runkata enempää... en tajua naisia joille riittää yks orgasmi. hetken ilohan se vaan on. ja sit panettaakin vielä enemmän. miehen kanssa ennätys on joku 20 kans.. :D
 

Yhteistyössä