Monta monta kysymystä...

Kaikille karppaajille... kävin tuolla karppi.info sivuilla, mutta mun mielestä hieman sekavat sivut ja joo,olen myös laiska lukemaan... joten helpommalla saan täältä vastauksia teiltä, jotka karppaavat =)

1. Syöttekö täysrasvaisia MAITOtuotteita? juusto, maito jne...
2. Mitä kasviksia suositte?
3. Mitä hedelmiä suositte?
4. Kuinka paljon syöttö kasviksia ja hedelmiä päivässä?
5. Entäs pähkinät? onko ne ok vai ei niin ok? mitä pähkinöitä?

mie kysyn sit lisää kun tulee taas mieleen...
 
245r
Kaikille karppaajille... kävin tuolla karppi.info sivuilla, mutta mun mielestä hieman sekavat sivut ja joo,olen myös laiska lukemaan... joten helpommalla saan täältä vastauksia teiltä, jotka karppaavat =)

1. Syöttekö täysrasvaisia MAITOtuotteita? juusto, maito jne...
2. Mitä kasviksia suositte?
3. Mitä hedelmiä suositte?
4. Kuinka paljon syöttö kasviksia ja hedelmiä päivässä?
5. Entäs pähkinät? onko ne ok vai ei niin ok? mitä pähkinöitä?

mie kysyn sit lisää kun tulee taas mieleen...
En ole tiukka karppaaja, mutta uskon muuten vain ruokavalioni olevan karppi tyylinen, joten jospa vastailisin omasta puolestani... :) Olen aina ollut hoikka, joten tämä ainakin toimii minulla. (Minä kyllä syön välillä sokerisia herkkujakin, leipää, perunaa, pastaa ja riisiä, mutta kohtuudella... Pointtina se, että tästä huolimatta olen pysynyt hoikkana.)

1. Kyllä syön. Ihan voita, enkä todellakaan mitään laihis juustoja.
2. Kaikkia kasviksia. Aivan kaikkia kasviksia. En todellakaan karsi niistä ollenkaan.
3. Aivan kaikkia hedelmiä! En todellakaan mieti onko jossain hedelmissä jotain niiden omaa sokeria. Ne on hedelmiä, eikä ne lihota.
4. Ennen olen syönyt paljon enemmän vihanneksia ja hedelmiä, mutta nyt ajan puutteen takia joudun tukeutumaan runsasenegisempiin vaihtoehtoihin. Hedelmiä ja vihanneksia voi kyllä syödä aivan niin paljon kuin jaksaa, eikä niistä tarvitse yhtään karsia.
5. Syön kaikkia pähkinöitä.
 

Yhteistyössä