Monta lasta, monta isää?

• Viestiketjun aloittaja narsku
  • Ensimmäinen viesti
narsku
Tästä ketjusta tuli mieleen "Kuka vielä yhdessä lasten isän kanssa, ja montako lasta sille samalle?", että kun kerran sillä viestiketjulla saatiin aikaiseksi paljon kokonaisia perheitä, niin paljonkos "rikkinäisiä" perheitä täällä on?

Kuka siis ei ole yhdessä lapsen/lastensa isän kanssa?
Montako lasta ja montako isää? :)
Kauanko olit yhdessä lapsen/lapsien isän kanssa?

2 ja 2.
Tosin mun mies on kyllä aivan kuten kuka tahansa isä myös mun esikoiselle vaikka esikoinen säännöllisesti käykin biologisen isänsä luona.

Muoks. jaa mä en vissiin tähän ketjuun kuulukaan kun olen erittäinkin naimisissa kuopuksen isän kanssa.

Ou nou
Herrajumala mitä porukkaa täällä on
4 lasta 4 eri isälle ja 7 lasta 7 eri isälle. Mikä ihme teitä oikein vaivaa? Onpa asten sitten kiva selitellä että tuon isä on se ja se ja tuon taas se.

Alkuperäinen kirjoittaja samppa-74:
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Alkuperäinen kirjoittaja samppa-74:
yhellä tutulla on 8lasta ja 7 eri isää parhaimmat on veljiä keskenään... :whistle:
Jotenkin tuntuu ruokottomalta elämältä... on siinä jossain vaiheessa lapsilla miettimistä ja selittämistä.
Niin parhaimmat serkkuja keskenään... :LOL:
Musta tossa ei ole mitään hauskaa :/

Mulla on 2 lasta, joiden isä on sama ja edelleen ollaan yhdessä. Toivottavasti lopun elämää, mutta jos jostain syystä ei, niin siltikään en muiden kanssa enää lapsia tee (en siis aio lisääntyä enää yhtään kenenkään kanssa).

U
Alkuperäinen kirjoittaja Ou nou:
Herrajumala mitä porukkaa täällä on
4 lasta 4 eri isälle ja 7 lasta 7 eri isälle. Mikä ihme teitä oikein vaivaa? Onpa asten sitten kiva selitellä että tuon isä on se ja se ja tuon taas se.
Samaa mieltä. Jokaiselle kumppanille pitää tehdä lapsi. Jotenkin epänormaalia. Voi lapsi raukkoja. Toivoisin lapsille eheämpää elämää.

Yhteistyössä