Monta lävistystä sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja Aurinko
  • Ensimmäinen viesti
Tumpula
Historiasta löytyy tragus, perus-rustolävistys, kaksi kulmalävistystä ja muutamat tavalliset korvareiät.

Käytössä on industrial sekä lävistykset huulessa, navassa ja nänneissä ja 4mm venytetyt tavalliset korvareiät.

Eikä ole olo kuin neulatyynyllä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
onko korvakorut lävistyksiä?? :ashamed:
siis jos ovat korvanlehdessä??
vissiin ne sitten on niin kaikki laskeneet, mä ainakin laskin ne lävistyksiksi, kun ei muita ole korvissa, kun ne korvanlehdissä olevat 3+2 :D
siis ihan vaan kysyin en veettuiluna meinannu :xmas:
ajattelin vaan että jos jollain oli 12lävistystä korvissa ja korvanlehti reikiä ei lasketa niin siinähän on rustot täynä "rautaa" :D
 
-k-
Enää pelkkiä arpia lävistyksistä... Ties vaikka jostain menisi vielä korukin läpi, en oo kokeillut. Mutta ollut siis silmäkulmassa (2) , korvissa en muista montako ja nenässä.
 
tavallinen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Historiasta löytyy tragus, perus-rustolävistys, kaksi kulmalävistystä ja muutamat tavalliset korvareiät.

Käytössä on industrial sekä lävistykset huulessa, navassa ja nänneissä ja 4mm venytetyt tavalliset korvareiät.
Onks sulla kuvia noista tragus ja industrial lävistyksistä?
Ikinä kuullukaan. :eek: :ashamed:

Niin ja itsellä ei ole kun tavalliset korvakorut, kaks molemmin puolin.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Onks sulla kuvia noista tragus ja industrial lävistyksistä?
Ikinä kuullukaan. :eek: :ashamed:

Niin ja itsellä ei ole kun tavalliset korvakorut, kaks molemmin puolin.

Tuossa kuvassa näkyy sijainnit. Industrial on siis tuollainen kahdesta kohdasta läpi menevä tappi ja tragus se pieni nipukka korvakäytävän edessä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Onks sulla kuvia noista tragus ja industrial lävistyksistä?
Ikinä kuullukaan. :eek: :ashamed:

Niin ja itsellä ei ole kun tavalliset korvakorut, kaks molemmin puolin.

Tuossa kuvassa näkyy sijainnit. Industrial on siis tuollainen kahdesta kohdasta läpi menevä tappi ja tragus se pieni nipukka korvakäytävän edessä. :)
Hitsi, nuo ois kyllä upeet just siis noi tragus ja industrial... Sattuko niitten laitto paljonkin?!?
Ja mulla siis löytyy korvista yhteensä 6 (yks rystossa) sekä kulmassa yks ja toisen otan ehkä joskus...
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Hitsi, nuo ois kyllä upeet just siis noi tragus ja industrial... Sattuko niitten laitto paljonkin?!?
Ja mulla siis löytyy korvista yhteensä 6 (yks rystossa) sekä kulmassa yks ja toisen otan ehkä joskus...
Tragusta mulla ei enää ole. Se oli mulla joskus kymmenisen vuotta sitten. Yhtenä yönä siitä tippui koru eikä mennyt enää aamulla läpi.
Tragus kirpaisee kerran napakasti, rusto siinä on aika paksu. Industrial kirpaisee lievemmin mutta kahdesti. :D Industrialin parantelu vaan on tosi hidasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Hitsi, nuo ois kyllä upeet just siis noi tragus ja industrial... Sattuko niitten laitto paljonkin?!?
Ja mulla siis löytyy korvista yhteensä 6 (yks rystossa) sekä kulmassa yks ja toisen otan ehkä joskus...
Tragusta mulla ei enää ole. Se oli mulla joskus kymmenisen vuotta sitten. Yhtenä yönä siitä tippui koru eikä mennyt enää aamulla läpi.
Tragus kirpaisee kerran napakasti, rusto siinä on aika paksu. Industrial kirpaisee lievemmin mutta kahdesti. :D Industrialin parantelu vaan on tosi hidasta.
Okei, kiitos tiedosta :D Jospa mä joskus :whistle:
 

Yhteistyössä