Itse kävin helmikuussa, ja mieli tekisi "taas" :D
Alaston lohikäärme 05.06.2010 #13 Tänä vuonna? En kertaakaan. Viime vuonna? En kertaakaan. Kyllä tekis silti vähän mieli.
Ultramariini 05.06.2010 #14 Muistaakseni en kertaakaan. Viimevuonna kerran terassilla yhden palstalaisen kanssa, yksissä pikkujouluissa ja siinä kaiketi kaikki.
Muistaakseni en kertaakaan. Viimevuonna kerran terassilla yhden palstalaisen kanssa, yksissä pikkujouluissa ja siinä kaiketi kaikki.
Coffee Break 05.06.2010 #16 En kertaakaan. En mä tosin haluaisikaan. Ravintolat on jo nähty moneen kertaan
bud 05.06.2010 #18 0. tai no olin mä tässä yks ilta yhellä klubilla,mutten juonu kun yhen lonkun. pitäs kyl viritellä taas biletyselämää käyntiin! Viimeks uutena vuotena -08 oon "juhlinu".
0. tai no olin mä tässä yks ilta yhellä klubilla,mutten juonu kun yhen lonkun. pitäs kyl viritellä taas biletyselämää käyntiin! Viimeks uutena vuotena -08 oon "juhlinu".
Huspati Huta 05.06.2010 #19 Syömässä ole ollut muutaman kerran ravintolassa ja yhdellä kerralla niin innostuimme viinejä maistelemaan, että tuskin muistimme mennä siihen kulttuurimenoomme :ashamed: Muuten en ole ollut "juhlimassa" tänäkään vuonna.
Syömässä ole ollut muutaman kerran ravintolassa ja yhdellä kerralla niin innostuimme viinejä maistelemaan, että tuskin muistimme mennä siihen kulttuurimenoomme :ashamed: Muuten en ole ollut "juhlimassa" tänäkään vuonna.
hoya bella 05.06.2010 #21 En kertaakaan, en ole koskaan käynyt ravintolassa "juhlimassa". Se ei taida olla mun paikka.
PsychoKiller 05.06.2010 #22 Kahdesti. Eli siis tyypillinen lapseton sinkku, jolla ei ole mielessä muuta kuin baarit.
vakava sosiaalitapaus 05.06.2010 #24 3 kertaa. Kesällä määrä tuplaantuu, kun heittäydyn ihan hulluksi :xmas:
vieras 05.06.2010 #25 En kertaakaan, mutta heinäkuun ekalla viikolla mennään polttareiden lopuksi kuulemma baariin.