Monta kerta päivässä käytte suihkussa? Entä lapsenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertun-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kertun-äiti

Vieras
Itse käyn mieluiten aina isomman hädän jälkeen ja ehdottomasti illalla ennen nukkumaan menoa.

Lapsen pepun pesen suihkautellen aamuisin ja illalla sit perusteellisemmin suihkutan, mutta usein siinä tulee pestyä hiuksetkin samalla kun roiskunee kakkavettäkin hiuksiin..?! (pesen siis lapsen pepun suihkun hanan alla "ilmassa")

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
:laugh:
Taidan olla väsynyt kun tää oli jotenkin hauska.. paskoolla käynnin jälkeen aikuiset ( ? ) suihkuun ja lapsen tukkaan roiskuu kakkavettä.
Aika vauhdikasta menoa ;)

:laugh: :laugh: :laugh: kyllä hörähdin minäki :laugh:

Siis tarkennus; käytkö suihkussa aina kun oot käyny p..kalla?! Okei... Meillä ei välttämättä käydä joka ilta suihkussa; jos on kuuma ilma ja oikein hionnut päivällä niin silloin kyllä. Lasten peput pestään aamuin illoin hanan alla ja tietysti jos vaipassa on kakat. Sekä tietysti aamuin illoin pestään kasvot, kädet ja hampaat (vähän ohi aiheen jo).

Alkuperäinen kirjoittaja Kertun-äiti:
Itse käyn mieluiten aina isomman hädän jälkeen ja ehdottomasti illalla ennen nukkumaan menoa.

Lapsen pepun pesen suihkautellen aamuisin ja illalla sit perusteellisemmin suihkutan, mutta usein siinä tulee pestyä hiuksetkin samalla kun roiskunee kakkavettäkin hiuksiin..?! (pesen siis lapsen pepun suihkun hanan alla "ilmassa")

siis jos lapsellasi olisi esim ripuli niin pesisitkö hiuksesi 4 tai 5:kin kertaa päivässä? :o millasessa kunnossa sun hiukset hyvä ihminen on tai ihosi??

Taidan olla väsynyt kun tää oli jotenkin hauska.. paskoolla käynnin jälkeen aikuiset ( ? ) suihkuun ja lapsen tukkaan roiskuu kakkavettä.

"Aina roiskuu kun kakataan", sanoohan sen jo vanha kansakin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:

:laugh: :laugh: :laugh: kyllä hörähdin minäki :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Mä repesin totaalisesti! Näen sieluni silmin kuinka sitä kakkavettä lentelee ympäriinsä.

Meillä passitetaan koko porukka illan päätteeksi kylppäriin selkä seinää vasten ja painepesurilla vetelen koko porukan natisevan puhtaaksi. Todella käytännöllistä ja hirveen helppoo.

Pääsääntösesti kerran päivässä, iltasin. Lapset käy iltasin, pyllyt pestään aamulla kun on vaippa. Ja tietty jos kakka tulee vaippaan tai jostain syystä pissat housuun isommalla. Käsiä ja kasvoja (ja jalkoja) tulee pestyä tiheämmin, ulkoa tullessa jne.

:laugh: Täytyy sanoa, että ääneen nauran minäkin täällä. Ja vastaus itse asiaan;me suihkutellaan kerran päivässä yleensä iltaisin.Ja meillä ei roisku hiuksiin asti :xmas:

Yhteistyössä