Monta hammasta teidän 5-6v on irronnut?

Kesäkuussa lähti 1 hammas. Edellisellä viikolla oli täyttänyt 5 v.
Viereinen hammas heiluu vähän, mutta ei ole kyllä viikkoihin tilanne muuttunut. :eek:

Meillä lähti pojalla hiemen ennen 6v synttäreita kaksi hammasta.
Maito hampaiden ikä on kuulemma vakio mitä myöhemmin on tullut sitä vanhempana lähtee näin mä olen kullut.
Naapurin 15v:llä on vielä pari maitohammasta, joten on aika yksilöllistä missä vaiheessa lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Poika nyt 6v2kk.
Kaks hammasta lähtenyt.
Eka hammas irtos 5v11kk iässä joka lähti viemäriin vahingossa ja toinen hammas lähti eilen jonka poika vahingossa nielas. :LOL:
ai kamala :D
Nooo, se tulee kyllä kakin mukana ulos :D Mutta tyynyn alle hammaskeijua varten tuskin sitä hampia kannattaa laittaa :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Meillä lähti pojalla hiemen ennen 6v synttäreita kaksi hammasta.
Maito hampaiden ikä on kuulemma vakio mitä myöhemmin on tullut sitä vanhempana lähtee näin mä olen kullut.
Naapurin 15v:llä on vielä pari maitohammasta, joten on aika yksilöllistä missä vaiheessa lähtee.
No kun mäkin kuullut tuon...eka hammas tytölle tuli n. 5kk iässä...hmmm...

Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Poika nyt 6v2kk.
Kaks hammasta lähtenyt.
Eka hammas irtos 5v11kk iässä joka lähti viemäriin vahingossa ja toinen hammas lähti eilen jonka poika vahingossa nielas. :LOL:
ai kamala :D
Nooo, se tulee kyllä kakin mukana ulos :D Mutta tyynyn alle hammaskeijua varten tuskin sitä hampia kannattaa laittaa :LOL:
Poika söi poppareita ja sit meni kattoo peilistä ja snao että multa lähti hammas.
Kysyin että missä se on niin sano että Hups, mä taisin nielasta sen. :D :heart:

Poika nyt 6v2kk.
Kaks hammasta lähtenyt.
Meilläkin on tolta esikoiselta 7v4kk ekaluokkalaiselta pojalta irronnut 2 hammasta yön aikana, ja ilmeisesti nielaissut, koska aamulla ei löytynyt mistään.. Hänellä on jo useampikin hammas lähtenyt, nämä tapahtuneet aiemmin..

Yhteistyössä