Kun meidän tytöllä 5,5v ei vielä ees heilu. Tarhakavereista oon huomannut harvahampaita
ai kamalaAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Poika nyt 6v2kk.
Kaks hammasta lähtenyt.
Eka hammas irtos 5v11kk iässä joka lähti viemäriin vahingossa ja toinen hammas lähti eilen jonka poika vahingossa nielas.
No kun mäkin kuullut tuon...eka hammas tytölle tuli n. 5kk iässä...hmmm...Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Meillä lähti pojalla hiemen ennen 6v synttäreita kaksi hammasta.
Maito hampaiden ikä on kuulemma vakio mitä myöhemmin on tullut sitä vanhempana lähtee näin mä olen kullut.
Naapurin 15v:llä on vielä pari maitohammasta, joten on aika yksilöllistä missä vaiheessa lähtee.
Poika söi poppareita ja sit meni kattoo peilistä ja snao että multa lähti hammas.Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:ai kamalaAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Poika nyt 6v2kk.
Kaks hammasta lähtenyt.
Eka hammas irtos 5v11kk iässä joka lähti viemäriin vahingossa ja toinen hammas lähti eilen jonka poika vahingossa nielas.
Nooo, se tulee kyllä kakin mukana ulos Mutta tyynyn alle hammaskeijua varten tuskin sitä hampia kannattaa laittaa
Meilläkin on tolta esikoiselta 7v4kk ekaluokkalaiselta pojalta irronnut 2 hammasta yön aikana, ja ilmeisesti nielaissut, koska aamulla ei löytynyt mistään.. Hänellä on jo useampikin hammas lähtenyt, nämä tapahtuneet aiemmin..Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Poika nyt 6v2kk.
Kaks hammasta lähtenyt.