Monitoimisänky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dosmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.vekenkaluste.fi/cherry-parvisanky-80200-valkoinenkirsikka-p-4120.html

Meillä tälläinen, hankittiin ekaluokkalaiselle. Ja olen ollut tyytyväinen, alle mahtuu yllättävän paljon tavaraa piiloon.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Meillä tuo ihan sama :o :o Mutta itse maalattu kun ostettiin käytettynä

Mekin ostettiin käytettynä, mutta ei eronnut uudesta mitenkään. Yleensähän noita monitoimisänkyjä löytyy aika helposti käytettynä, kun jossain vaiheessa lapsi kuitenkin siihen "kyllästyy". Mutta ihan napakka ja hyvä sänky tuo on!

Alkuperäinen kirjoittaja dosmi:
No meillä siis on, pieni huone ja piti saada kaikki oleellinen mahtumaan.

sama olis täälläkin ajatuksena. Minkä ikäiselle te hankitte sen?

Tyttö täyttää 7v, eipä tonne huoneeseen juuri muuta mahdukaan :D
haluatko nähdä kuvan?

joo, kiitos :)

Oi ihana! Maalasitteko itse? Oliko iso homma? Tällä hetkellä tuo käy pojan huoneeseen, mutta jos se joskus siirtyy pikkusiskolle, niin voisikin laittaa väriä pintaan.

Juu, mies maalas sitä muutaman illan, en tiedä oliko iso homma, varmaankin :ashamed:

Meille toi on ihan nappiratkasu, ja just tohon huoneeseen, on täällä päädyssä vielä hyllykkö. ja musta toi puoliparvi on paras ratkasu, ei mene mullakaan hermo lakananvaihdossa :D

parvisanky.jpg
Meillä on tällänen!

Meillä kanssa monitoimisänky esikoisella, hommattiin muistaakseni silloin kun oli eskarissa. Oma kokemukseni

+ on ihan kätevä pieneen tilaan
+ säilytystilaa siinä on ruhtinaallisesti
+ koulupöytä samassa

- huoneessa järjestyksen vaihtaminen ei ehkä onnistu
- meillä sänky on aika painava, joten sitä ei purkamatta siirrellä
- hankala pedata

Noita monitoimisänkyjäkin on erilaisia, mutta kannattaa ostaessa huomioida sängyn ulottuvuus, mahd. lämpöpattereiden ja ikkunoiden sekä kaapistojen paikat huoneessa.

Yhteistyössä