toivoton tapaus??
Olen ravannut alituiseen lääkärillä aina siitä lähtien kun kuukautiseni alkoivat (13-vuotiaana). Syynä lääkärissä ravaamiseen oli se, että kuukautiset eivät tulleet. Keskimäärin kuukautiseni ovat tulleet 2-3 kertaa vuodessa, e-pillereiden avulla useammin, mutta silloin ne eivät oikein tunnu kuukautisilta. Neljä vuotta sitten (nyt olen 24) minulla todettin munasarjojen monirakkulatauti naistenklinikalla, sen jälkeen kun normaalit terveyskeskuslääkärit eivät olleet osanneet tehdä diagnoosia (pso).
E-pillerietä en ole syönyt vuosiin.. ne vain sekoittavat pääni. En vain tiedä mikä avuksi.. Tälläkin hetkellä kuukautiseni ovat puoli vuotta myöhässä. Tämä on ihan kamalaa.
En ole ylipainoinen, harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti. Parisuhteessanikin olen onnellinen, naimisiinmeno on edessä. Haluan kuulla teidän tarinoita jos olette kokeneet samaa? Meilläkin on lasten suunnitteleminen lähellä ja haluaisinkin tietää minkälainen prosessi pso:ta sairastavilla on edessä jos haluaa tulla raskaaksi.
E-pillerietä en ole syönyt vuosiin.. ne vain sekoittavat pääni. En vain tiedä mikä avuksi.. Tälläkin hetkellä kuukautiseni ovat puoli vuotta myöhässä. Tämä on ihan kamalaa.
En ole ylipainoinen, harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti. Parisuhteessanikin olen onnellinen, naimisiinmeno on edessä. Haluan kuulla teidän tarinoita jos olette kokeneet samaa? Meilläkin on lasten suunnitteleminen lähellä ja haluaisinkin tietää minkälainen prosessi pso:ta sairastavilla on edessä jos haluaa tulla raskaaksi.