monilapsisen perheen lapset ovat häiriintyneitä koska jäävät liian vähälle huomioille..

näin ilmoitti mieheni sisko eilen kun oltiin heidän sukulaisensa hautajaisissa..hänellä itsellään on yksi lapsi ja enempää eivät kuulemma
halua..
luotteli syiksi mm että esimerkkejä on kun äiti ei jaksa potattaa vauvaansa kun on muuta tekemistä,teki mieli sanoa,mutten viittinyt että mun kaikki lapset on ollu kuivia ennen kun hänen ainokaisensa vaikka mulla niitä onkin neljä..ja vaikka en niitä vauvasta asti ole potalla istuttanutkaan..
mä olen myös esim.imettänyt kuopustakin nyt vuoden vaikka se alussa olikin jatkuvaa tissittelyä..hän imetti 1-2kk kun vauva oli koko ajan tissillä..ehkä tupakan poltolla oli jotain osuutta asiaan että maito ei riittänyt?...
hän sanoi että ei pystyis antaan lapselle sen tarvitsemaa huomioita jos niitä ois enempi koska hän käy töissä mutta kun jotkut vaan tekee lapsia ettei tarvii mennä töihin eikä niitä siltikään pysty huomioimaan niin ku tarvis..sanoin et no joo,kyllä mää koen pystyväni huomioimaan lapsia vaikka niitä neljä onkin,mut hän oli vaan et hmm.. just joo..
koulussakin kuulemma tulee ongelmia monilapsisen perheen lapsille kun hakevat sitä huomiota sieltä sitten..sanoin et no jos tolla lailla ajatellaan niin tiedän kyllä huonoja esimerkkejä näistä ainoista lapsistakin..hän ei sanonut mitään vaan ilmi selvästi loukkaantu..että hän saa laukoa mitä suu pihalle suoltaa minulle mut ite en saa sanoa mitään vai??
sanoi myös ystävästään joka odottaa viidettä kun oli ilmoittanut että vauva on tulossa että hakeudu hoitoon,toi ei oo normaalia :headwall: siis ihan oikeesti :eek: miten kellään on oikeutta arvostella toisten lapsilukuja noin??
paras oli ehkä se kun sanoi et kaverinsa ukkoo käy sääliks kun ei se oikeesti haluis montaa lasta et hän on kuullu et se sanoi jo kaks lasta sitten että ei tule enempää,ite sanoin et on munkin mies joskus niin sanonut ja silti meidän lapset on kaikki haluttu yhdessä ja yks on aikomus tehdä joskus tulevaisuudessa niin hän sanoi et just joo..
sanoi myös kun sanoin et ite olen kuusilapsisesta perheestä enkä mielestäni mitenkään siitä ole kärsinyt että ehkä et vaan ite ole sitä huomannut :eek: mutta joku muu varmasti sen näki,että eihän ne lapset sitä itse tajua että se paha olo johtuu siitä että perheessä on liikaa lapsia :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No tohon ei voi sanoa kun just joo...
Mä pystyn kääntämään kaikki noi sen väitteet toisinpäin :saint:
niin minäkin mutta en viitsinyt hirveetä riitaa alottaa hautajaisissa :saint:
Niin, ja fiksumpi pitää suunsa kiinni, näinhän se useinkin on. Kun tarpeeksi puupään kanssa ei voi edes keskustella. Kaikille jää parempi mieli, kun antaa asioiden vaan mennä korvasta sisään ja toisesta ulos.
Silti uskomatonta, kun kyseessä oli sentään hautajaiset, niin kyllä puuttui tilannetajua tuolta ihmiseltä :eek:
 
Mun yksi kaveri sanoi mulle tässä kanssa kun kerroin haluavani lisää lapsia, että hän ymmärtää vielä kaksi, että tyttö ja poika, mutta mitä tarvetta meillä on tehdä niitä lisää kun kerran molemmat jo taloudesta löytyypi??

Joo, siis koriste-esineiksi ollaan tehty ne tohon hyllyn reunalle, tyttö ja poika, ikäänkuin posliininuket.. :headwall:
 
Jösses mikä tyyppi, siis miehesi sisko :eek:
Olisit sanonut että ei, ne on ne ainokaiset jotka on ärsyttäviä kitisijöitä, eivät osaa vuorotella ja jakaa, eivät osaa odottaa, eivätkä koulussa/päiväkodissa millään tajua sitä että siellä on muitakin ja he eivät ole maailman napa kuten kotona :kieh: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Oliskohan ettei pysty saamaan enempää lapsia? Silloin epätoivoiset yrittää kaikin tavoin saada sen pakkotilanteen tuntumaan muiden silmissä kadehdittavalta.
Mullekin tuli "happamia sano kettu pihlajanmarjoista"- olo. Ehkä mies ei suostu useampaan lapseen, tai ehkä siihen perheeseen ei enempää lapsia tule, ja siksi yrittää parantaa omaa oloaan v*ttuilemalla toiselle....
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Oliskohan ettei pysty saamaan enempää lapsia? Silloin epätoivoiset yrittää kaikin tavoin saada sen pakkotilanteen tuntumaan muiden silmissä kadehdittavalta.
Mun tuli ihan sama mieleen...tai jos mies on päättänyt että yksi riittää ja kova kaiho olis tällä naisella saada lisää..
Ja kun kääntää kaikki noin päin niin ei tunnu ihan niin pahalta itestä
 

Yhteistyössä