Monilapsisen perheen äidit. Kertokaapa jotakin elämästänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helinä

Vieras
Oletteko kotona vai työelämässä?
Pidätkö itseäsi "normaalina" :)?

Itse neljän lapsen äitinä haaveilen viidennestä. Olen töissä ja en mikään perus pullantuoksuinen äiti. Mietityttää, että olisiko näin "ei äidillisestä" ihmisestä vielä yhden äidiksi ;)

Kuuden äiti, seitsemättä kuumeillaan ja kai tässä ollaan ihan niin normaaleja ku ny voi olla...:xmas: Minun mielestä mikään ei ole normaalia, että se siitä. Heh.
Olen siis kotiäitinä juu.

en ole ollut työ elämässä sitten kevään -94.. ihan vaan siksi kun kotona on kivempaa ;)

olen ammatiltani kodinhoitaja..ja juu olen normaali..ainakin kätilöiden mielestä jotka oli ihan positiivisia kun sanoin että e kuormita päiväkotipaikkoja meidän muksuilla ,kun niitä paikkoja tarvitsevia on paljon enemmän..

en haaveile työelämästä.. se tuntuu joskus, varsinkin näin talaus laskujen aikana, paljon rankemmalta kuin tyytä vähään ja nauttia elämästään..

Luojalle kiitos minua on siunattu hyväläl miehellä, joten olemiseni todella on kuin pelkkää lomaa

Neljän lapsen työssä käyvä äiti ja lisää haaveissa lapsia. Toinen vanhemmista aina kotona olemme järjestäneet työt niin, että se onnistuu.
Normaalina pidän itseäni. Kaikki ehkä ei ;) .
Tulotaso keskitasoa alhaisempi, mutta riittää meille kyllä hyvin.

mulla 4 lasta, ja jäin töistä pois että olen enemmän läsnä lasten elämässä, hirveetä kiirettä oli kun piti 3 viedä hoitoon, 1 koululainen. tietty samanlaista se niilläkin joilla vähemmänki lapsia mutta meille tää parempi, vaikka tulot onkin nyt mulla pienet

Mulla 4lasta,viides pieneenä haaveena mielessä=D meillä on kaikki alle koulu ikäsiä vielä,vanhin 5wee,nuorin 7kk joten kotosalla olen ja tuun olemaankin vielä jonkun aikaa.. ihan normaali olen,joskin hemmetin lapsirakas ja hulluna niihin=D

Mä olen kuullu juttuja tyyliin kuinka "laiskottelen" kotona tehtailemalla lapsia. en nyt itse kuitenkaan tätä ihan laiskotteluks kutsuis,työtähän noissa neljässä on+koti päälle.. Nykysin oon jättäny omaan arvoon moiset kommentit..