Monikohan trokari hamstrasi oikein urakalla noita stokkan muumimukeja ja nyt niistä ei saa juurikaan voittoa

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
mää sillo ekan satsin aikoihin näin sen muki mainoksen mut unohin kokoasian. en ees tajunnu älläkkä niist syntyy, ennenku täält luin :D nyt sit en tienny et niit tulee lisää myyntiin mut mamma oli heittäny viestil et osti mulle sellasen pukin konttiin. mitä ne ees makso? mut aika hulluu et ihmiset on rynniny ostamaan ja myy eteenpäin ku jotain suuria aarteita.. no kai jotku haluu omansa hinnalla millä hyvänsä.

olis näköjään pitäny lukea noi viestit loppuun ku joku sen hinnan oliki ilmottanu :D
 
Viimeksi muokattu:
Häh onhan niitä mennyt tämänkin kuun puolella hyvään hintaan, bongasin useampia 50-89e. Eikö se ole ihan kivasti lisärahaa jos maksoivat 30e/kpl? :) Varmaan pitävät osan ja myyvät myöhemmin vielä. :)
 
:DDD
Häh onhan niitä mennyt tämänkin kuun puolella hyvään hintaan, bongasin useampia 50-89e. Eikö se ole ihan kivasti lisärahaa jos maksoivat 30e/kpl? :) Varmaan pitävät osan ja myyvät myöhemmin vielä. :)
mä ostin sillon ekasta satsista sen 6:n laatikon ja jätin vitriiniin 3 ja muut myin 92-100€/kpl+pk. lähtöhinta oli 0€ ilman hintavarausta.
 
  • Tykkää
Reactions: samuelinäiti
:DDD
Noniin kannattaa odotellakin jos meinaat loput joskus myydä. Saat varmasti vielä enemmän. :)
en mä noita myy :) ne on lapsille ja mulle, nyt ostin ainoastaan käyttömukiksi yhden :D enkä myyntitarkoituksella niitä edes ostanut, vaan kun kerään itse mukeja ja ajattelin antaa joululahjaksi mutta alko kutkuttaan ajatus et mitäs jos saiski pienen voiton :D kotiäidin tulot kun ei häävit ole ;) no sainhan minä :D
 
pipu
Itse ostin muutaman ja myyn vasta monen vuoden päästä hyvällä voitolla ;) Onhan tuo nähty muissakin muumimukeissa, että hinta pompsahtaa kivasti ajan kuluessa jos on vähän harvinaisempi muki kyseessä. Toivotaan vaan että niitä ei tule jatkuvasti lisää myyntiin... Itselle jää ehkä yksi käyttöön.
 
  • Tykkää
Reactions: tiiru

Yhteistyössä