No ei todellakaan ole käynyt kertaakaan edes mielessä. Ihan ihokarvat nousee pystyyn, kun asiaa edes ajattelee... Enkä ole kyllä muutenkaan pettänyt nykyistä (enkä edellistäkään), sillä tulee ajateltua, että miltä se itsestä tuntuisi, jos mies pettäisi minua???
Minä tunnustan harrastaneeni seksiä samaan aikaan nykyisen mieheni ja ex-aviomieheni kanssa ja en nyt sitä niin ihmeenä pidä. Tapasin nykyiseni avioeron harkinta-ajalla, jolloin ex-mieheni kanssa asuttiin vielä saman katon alla taloudellisista syistä. Ex-mieheni on noin 10 kertaa parempi sängyssä kuin nykyinen, oli vaan väkivaltainen piru myös, joten siksi ero. Oli kyllä sääli menettää sellainen sänkykaveri, mutta kun pelkästä n.aimisestakaan kun ei elä, tosi pitkään oltiin kuites yhdessä ja juuri tuon hyvän seksin ansiosta. Nyt oikeasti tuntuu, että mieluummin ottas vaikka silloin tällöin selkäänsä kuin tälläisessä mitätöntä-seksiä-elämässä eläisi. Hyvällä seksillä on ihan uskomaton vaikutus naiseen ja niin taitaa olla huonollakin, mutta sinne negatiiviseen suuntaan
Tunnustan harrastaneeni seksiä exän kanssa viikko sen jälkeen kun nykyisen kanssa tavattiin,kerroin heti asiasta ja annoin hänen päättää haluaako jatkaa kanssani. No hän halusi, mutta parin viikon päästä hän petti sitten minua oman exänsä kanssa muttei kertonut minulle vaan exänsä sen sitten liki vuoden kuluttua möläytti. Kyllä tuntui pahalta ja tuntuu edelleen kun paljastus tapahtui eilen. :'( En aio miehestäni erota mutta olisin toivonut häneltä myös rehellistä kertomista tapauksen jälkeen. Mutta rakkaus voittaa. :heart:
enpä ole harrastanut seksiä exän kanssa. sekstailut loppuivat siihen, kun alettiin harkitsemaan avioeroa..asuttiin puoli vuotta saman katon alla harrastamatta kertaakaan seksiä..ei kiinnostanut kyllä kumpaakaan..ei avioeron jälkeenkään.
psykologinen juttu; osoittaako henkistä jälkeen jäämistä, kun ei osaa päästää entisestä irti niin psyykkisesti tai fyysisesti? onko ihminen heikko silloin? millainen moraali ihmisillä on? hmm......
onko oikea ja väärä sekoittuneet ihmisten päässä???