Moniko joutunut joskus raskauspahoinvoinnin takia sairaslomalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoisen kanssa en ollut saikulla vaikka aika paha pahoinvointi olikin mutta toista lasta odottaessa olin 2 viikkoa. Ja se pahoinvointi se vasta pahaa olikin. Minäkin oksensin pahimpana aikana ainakin sen 6-7 x vrk. Mikään ei pysynyt sisällä. Melkein jouduin tiputukseen sairaalaan. Sen lisäksi oli aivan armoton väsymys. Käytännössä koko saikun ajan nukuin ja oksensin.

Ja niille jäkättäjille, joiden mielestä "raskaus ei ole sairaus" vaan pitää mennä vaikka taju kankaalla töihin: kukaan joka on vaikka vastaavanlaisessa oksennustaudissa eli laatoittaa montaa kertaa /vrk, ei edes harkitse menevänsä töihin. Miksi siis raskaana olevakaan on yhtään sen kummemmassa asemassa. Olo on paska ja harvoin työkykyinen jos ykää kaiken syömänsä pihalle monen viikon ajan.

niin, ja ekan kohdalla ei ollu tällasta pahoinvointia. Oksensin korkeintaan kerran päivässä ja pystyin jopa syömään puuroa ja hedelmäsoseita yms. vaikka olikin huono olo. Ekan kohdalla olin sairaslomalla vaan 1 viikon ennen äitiyslomalle jäämistä, kun selän takia en pystyny liikkumaan.

Onnea raskaudesta. Mutta etkös se ole sinä, joka joka toinen viikko valitat miehestäsi? Jatkoa varmasti sitten seuraa kun olet kahden lapsen kanssa siellä taas helisemässä miehesi suhteen. Aika paskalta tyypiltä kuulostaa....

Nussin pilkkua :D Pahoinvoinnin takia en ole ollut päivääkään poissa mutta oksentelun takia ekassa raskaudessa viikot 6-12, toisessa samoin koulusta mutta töissä kävin ja se oli IDIOOTTIMAISTA. Olin asiakaspalvelussa yksin, kävin asiakkaiden välissä oksentamassa KOKO ajan ja olin tosi heikkona. Mä kuulunkin kai siihen 1 prosenttiin joka oksentaa KOKO ajan mutta onneksi "vaan" nuo viikot. Muista vaivoistahan ei ollut kyse :xmas:

Yhteistyössä